۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۳۱۰۴۴۷
مشاور استاندار کرمانشاه در امور روحانیت:

برپایی نماز اول وقت مقدم بر تمام امور است

خبرگزاری رسا ـ مشاور استاندار کرمانشاه در امور روحانیت با اشاره به اهمیت برپایی نماز اول وقت در ادارات و ارگان های مختلف، گفت: برپایی نماز اول وقت باید مقدم بر تمام امور قرار گیرد.
جعفر همتي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، جعفر همتی، مشاور عالی استاندار کرمانشاه و مشاور استاندار کرمانشاه در امور روحانیت ظهر امروز در اجلاسیه نماز استان کرمانشاه، بیان داشت: ستاد اقامه نماز استان کرمانشاه از فعال‌ترین ستادها بوده و توجه به برپایی نماز جماعت در ادارات بسیار مهم است.


وی افزود: مدیران و رؤسای ادارات باید در کنار کارمندان به اقامه نماز اول وقت بپردازند و در این زمینه از سرور شهدا، امام حسین(ع) الگو گیرند که در اوج نبرد به اقامه نماز اول وقت اهتمام تام داشت.


مشاور عالی استاندار کرمانشاه یادآور شد: نماز زمینه تقرب الهی و تمسک جستن به آیات و سخنان وحی را فراهم آورده و تجلی رابطه خالق و مخلوق در قالب زیباترین لحظات است.


همتی تأکید کرد: نماز زمینه دوری از منکرات را فراهم ساخته و در دوران دفاع مقدس نیز همین تمسک جستن به نماز و تلاوت قرآن زمینه قوت قلب و شجاعت رزمندگان را فراهم ساخت تا حماسه هایی عظیم در دوران دفاع مقدس رقم زنند.


وی خاطرنشان کرد: پس از گذشت 37 سال از دوران انقلاب، نباید به دنبال تشکیل جلسه در زمینه اقامه نماز بود بلکه بایستی در این برهه زمانی نماز در قلب و روح جامعه تثبیت می‌شد.


مشاور استاندار کرمانشاه در امور روحانیت ادامه داد: در دین مبین اسلام بسیار بر برگزاری نماز جماعت و اول وقت تأکید شده و ملتی همچون ایران که پیرو اسلام و پیامبر گرامی است نباید شاهد هیچگونه ضعفی در این زمینه باشیم بلکه باید تمام افراد با اقامه نماز اول وقت و حتی الامکان بصورت جماعت به عمیق ترین و مؤکدترین آموزه دینی عمل کنند.


همتی در پایان تصریح کرد: باید در ادارات توجه بیشتری به اقامه نماز اول وقت مبذول شده و تمام کارها و امورات به پس از اقامه نماز جماعت موکول شود./857/203/ب2

ارسال نظرات