۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۰
کد خبر: ۳۱۰۳۰۹
رییس ستاد مرکزی اربعین عاشوراییان:

آل سعود صدام را برای حمله به ایران بسیج کرد

خبرگزاری رسا ـ رییس ستاد مرکزی اربعین عاشوراییان گفت: آل سعود صدام را برای حمله به ایران بسیج کرد، البته بعدها تلاش کرد آمریکا را وادار به حمله به ایران کنند اما آمریکایی ها فریب نخوردند.
رژيم آل سعود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سردار امین شریعتی رییس ستاد مرکزی اربعین عاشوراییان، امروز در جمع فرماندهان سپاه عاشورای استان اظهار داشت: سعودی ها 4 میلیارد دلار صرف تشکیل القاعده آمریکا کردند، تا بتوانند به اهداف شوم خود در منطقه و سایر نقاط جهان برسند.


وی خاطرنشان کرد: وقتی سران آل‌سعود مشاهده کردند که شرکایشان مانند بن علی و مبارک را از دست دادند، در بحرین هر روز خارتر و در یمن چطور ذلیل‌تر شده‌اند، زمانی از رفتن اسد می‌گفتند؛ ولی الان دنیا فهمیده است که اسد مهم‌ترین پایگاه تعیین کننده در منطقه است.


سردار شریعتی ادامه داد: از همان ابتدای انقلاب عربستان سعودی دنبال توطئه علیه انقلاب اسلامی بود تا جای پهلوی دست نشانده آمریکا به عنوان ژاندارم منطقه را بگیرند. صدام را آنها برای حمله به ایران بسیج کردند. بعد از سقوط صدام هم به آمریکا فشار آوردند تا نقش ایران را در عراق به صفر برسانند اما تودهنی خورد.


وی ادامه داد: آل‌سعود می خواست آمریکا را برای حمله به ایران متقاعد کند. اولین کسانی که تکفیری ها را پرورش دادند سعودی ها بودند. بن علی، دیکتاتور تونس غلام حلقه به گوش آنها بود. امروز هم با ذلت در بحرین گرفتار شده و در یمن دست به کشتار می زنند. امروز در سوریه هم طرح شان مبنی بر اسد رفتنی است؛ شکست خورده است و همه جهان غیرقابل اجرا بودن آن را فهمیده اند.


سردار شریعتی ادامه داد: عربستان سعودی از اول انقلاب و جنگ تحمیلی با ایران سردعوا داشتند، آنها با بسیج کردن صدام سعی در انحلال انقلاب داشتند و زمان انتخابات عراق، عربستانی ها با گله مندی از آمریکایی ها که چرا دولت و عراق را تحویل شیعه ها و ایران داده اند و سعودی ها آمریکا را برای دخالت نظامی تشویق می‌کردند ولی آمریکایی ها فریب آل‌سعود را نخورد.


رییس ستاد مرکزی اربعین عاشوراییان با بیان این‌که آرمان شهدا باز کردن راه کربلا بود؛ گفت: طبق فرموده امام راحل که راه قدس از کربلا می‌گذرد امروز خون شهدا نتیجه داده است و راهپیمایی 26 میلیونی از سراسر جهان در اربعین حسینی در کربلا برگزار می شود.


وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر ادامه راه شهدا و توجه به آرمان امام و انقلاب اظهار داشت: بسیاری از حقایق جنگ و دلاورمردی‌های رزمندگان لشکر 31 عاشورا هنوز بازگو نشده است، باید نسل جوان جامعه از عظمت کاری که انجام شده آگاه شوند./935/203/ب3

ارسال نظرات