۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۱
کد خبر: ۳۱۰۲۶۴
به همت روابط عمومی حوزه علمیه خراسان؛

نخستین فراخوان عکس طلاب خراسانی اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ تلبس به لباس روحانیت"، "حضور در عرصه های مختلف تبلیغی(منبر، رسانه)"،‌ "استفاده از فرصت های تبلیغی و اعزام به مناطق تبلیغی (ماه رمضان، محرم الحرام، دهه فجر، رحلت امام، ایام ماه صفر)"، "‌تألیف مقاله و کتاب" از موضوعات محور حوزه علمیه و تبلیغ این فراخوان است.
پوستر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درمشهد، نخستین فراخوان عکس طلاب و روحانیان خراسانی در محورهای "حوزه علمیه و دفاع مقدس"، "حوزه علمیه و انقلاب اسلامی ایران"، "حوزه علمیه و تبلیغ"، "راه و رسم طلبگی" و "فرصت های طلبگی" برگزار می شود.

 

"تشویق مردم به حضور در جبهه ها"، "بسیج و ساماندهی مردم"، "حضور در عرصه جنگ"، "تأثیرگذاری بر فرماندهان جنگ"، "تأثیرگذاری بر فضای جنگ (در جهت معنویت بیشتر)" از موضوعات محور حوزه علمیه و دفاع مقدس است.

 

از موضوعات محور حوزه علمیه و انقلاب، "حضور و ترغیب و تشویق مردم به راهپیمایی باشکوه و تظاهرات سراسری (22 بهمن و ...)"، "شرکت و ترغیب مردم در انتخابات‌های کشور"، "ایجاد کمیته ها و تشکل های مردمی"، "شرکت در مراسمات مذهبی"، حماسی، تاریخی (رحلت امام ، علما، ‌دیدارهای مقام معظم رهبری و ...)"، "داشتن روحیه دشمن ستیزی" و "بصیرت" اعلام شده است.

 

همچنین "تلبس به لباس روحانیت"، "حضور در عرصه های مختلف تبلیغی(منبر، رسانه)"،‌ "محور و عضویت در هسته های فرهنگی و اجتماعی"، "استفاده از فرصت های تبلیغی و اعزام به مناطق تبلیغی (ماه رمضان، محرم الحرام، دهه فجر، رحلت امام، ایام ماه صفر)"، "‌تألیف مقاله و کتاب"از موضوعات محور حوزه علمیه و تبلیغ این فراخوان است.

 

محور راه و رسم طلبگی این فراخوان شامل موضوعات "مباحثه"، "نداشتن غرور و تکبر"، "هوش اخلاقی"، "ازدواج به موقع"، "احترام به پدر و مادر"، "عدم عزلت گزینی و تفکرات متحجرانه"، "تحمل کردن سختی ها"،‌ "رعایت مقام استاد"، "داشتن برنامه ریزی و نظم"، "خوب درس خواندن"،‌ "پرسشگری"، "رسیدگی به ایتام"، "احترام به بزرگترها"،‌ "تصدق بر فقرا و مساکین"،‌ "مطالعه مستمر"،‌ "زیارت"، "توجه به خانواده"،‌ "ورزش،‌ تفریح و سفر"، "شادی و نشاط"، "صله رحم"،‌ "توکل" و "انجام فرائض و واجبات" است.

 

"امامت جماعت و جمعه"، "مدیریت (مدرسه، مجموعه فرهنگی، ‌علمی) مربی گری"، "‌اردوداری علمی"، "راهبری مناسک"، "پژوهش"،" قضا"، "‌مطبوعات"، "تدریس (حوزه، دانشگاه،‌آموزش و پرورش، نهادها)"، "تبلیغ"، "مشاوره" و... از موضوعات محور فرصت های طلبگی است.

 

برپایه این گزارش، علاقه مندان می توانند تا 5 بهمن ماه، تصاویر خود را به دبیرخانه این جشنواره واقع در مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان، طبقه سوم، اتاق 425، ساعت 9 الی 13 یا به آدرس jelvehayhozor@gmail.com، ارسال نمایند.

 

طلاب مدارس علمیه نیز می توانند به واحد فرهنگی یا بسیج مدرسه محل تحصیل خود مراجعه و در صورت هرگونه سئوال با با شماره 05132008350 یا 09156551922 تماس حاصل نمایند./859/203/ب3

ارسال نظرات