۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۳۱۰۱۳۰

آغاز نام‌نویسی در دوره‌های آموزشی غیر حضوری حرم حضرت معصومه

خبرگزاری رسا ـ ثبت نام در دوره های آموزشی غیر حضوری آستان حضرت معصومه(س) برای ترم جاری آغاز شد؛ روخوانی و روان خوانی، تجوید، حفظ موضوعی، تفسیر، ترجمه و مفاهیم، حفظ جزء 30، حفظ منتخب سور، سیر مطالعاتی آثار شهید مطهری(ره)، سیر مطالعاتی اندیشه مقام معظم رهبری از جمله عناوین کلاس‎‌های آموزشی این دوره‌ها است.
حرم حضرت معصومه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، واحد آموزش غیر حضوری مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(ع) از فروردین ماه سال جاری به صورت رسمی با هدف گسترش فرهنگ قرآنی در سراسر کشور آغاز به فعالیت کرده و از علاقمندان به کسب علوم و معارف قرآنی اعم از برادران و خواهران بدون شرط سنی و مدرک تحصیلی ثبت نام می کند.


مجاوران و زائران بانوی کریمه(س) می توانند همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 9 الی 14 به شبستان حضرت نجمه خاتون(س) مرکز قرآن و حدیث واحد آموزش غیر حضوری مراجعه و در دوره های غیر حضوری این مرکز ثبت نام کنند.


مدارک لازم جهت ثبت نام در این دوره های آموزشی معارفی و قرآنی غیر حضوری یک قطعه عکس، فتوکپی کارت ملی و شناسنامه و تکمیل فرم است و علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 37175530 مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(ع) تماس بگیرند.

 

دوره های غیر حضوری برای ثبت نام علاقه مندان شامل روخوانی و روان خوانی، تجوید، حفظ موضوعی، تفسیر، ترجمه و مفاهیم، حفظ جزء 30، حفظ منتخب سور، سیر مطالعاتی آثار شهید مطهری (ره)، سیر مطالعاتی اندیشه مقام معظم رهبری و آزمون صدور گواهی حفظ از 3 تا 30 جزء قرآن کریم می‌شود.


لازم به ذکر است، برای شرکت کنندگان در این دوره ها گواهی رسمی با قید معادل ساعات آموزشی صادر شده و همچنین شرکت کنندگان در این دووه ها به قید قرعه در مراسم غبار روبی رسمی حرم مطهر انتخاب و مشرف می شوند./968/پ203/ف

ارسال نظرات