۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳
کد خبر: ۳۰۹۹۶۸
عضو هیأت رییسه شورای شهر مشهد:

برخی با داستان سرایی و خاطره گویی اندیشه امام را تحریف می‌کنند

خبرگزاری رسا ـ عضو هیأت رییسه شورای شهر مشهد با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب مبنی بر این‌که نخستین محور نفوذ، تحریف شخصیت و اندیشه امام خمینی(ره) است، گفت: عده ای به داستان سرایی و خاطره گویی از امام راحل مطابق با گرایشات خود پرداخته اند.
خليل موحدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، خلیل موحدی، عضو هیأت رییسه شورای اسلامی شهر مشهد صبح امروز در همایش پاسداشت شهید شیخ نمر و طلبه آمر به معروف و ناهی از منکر که با عنوان «رسواگر اسلام آمریکایی» در فرهنگسرای سلامت برگزار شد، گفت: شهادت شیخ نمر در عین این که بسیار تأثربرانگیز بود، برکات بسیاری را در پی داشته و خواهد داشت.

 

وی افزود: این شهادت مظلومانه بار دیگر در این دنیای مادی ثابت کرد می توان با منطق و بدون هیچ سلاحی دشمن را به زانو درآورد تا حدی که مجبور به حذف فیزیکی شود.

 


شهادت شیخ نمر حاکی از گسترش انقلاب اسلامی به خارج از مرزهای کشور است
موحدی اظهار کرد: از سوی دیگر این اقدام ظالمانه نشان داد در دیکتاتوری و خفقان حاکم بر عربستان، انقلاب اسلامی همچون سایر کشورها در حال پیشروی است و این مسأله دشمنان اسلام از جمله آل سعود را به وحشت انداخته است.

 


معاون سابق لشکر 5 نصر با بیان این که دشمنی مستکبران با توحید و حاکمیت توحید است نه با کشور ایران، گفت: دلیل این امر این است که حاکمیت توحید اصولا جایی برای سلطه مستکبران بر جهان و جهانیان باقی نمی گذارد. 

 

دشمن در اوج درماندگی از مقابله با انقلاب، به فتنه نفوذ روی آورده است

وی با اشاره به این که امروز خانه پوشالی کفر در حال فروریختن و به فرموده رهبر معظم انقلاب، امروز نوبت اسلام است، اضافه کرد: دشمن تاکنون به اذعان خود با ایجاد حداقل 183 مانع و مشکل بزرگ بر سر راه انقلاب اسلامی، درصدد نابودی آن بوده اما موفق نشده و امروز در اوج درماندگی تنها یک راه به نام نفوذ پیش روی خود دارد.

 


موحدی ادامه داد: دشمنان طی پروژه نفوذ می خواهند با اسلام آوردن به شیوه ابوسفیان همان بلایی را سر انقلاب بیاورند که ابوسفیان آورد و ثمره آن حادثه کربلا و تنها ماندن حجت خدا شد.

 


مسؤول حسینیه قرآن و عترت مشهد ضمن هشدار نسبت به جدی بودن خطر نفوذ، گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب، نخستین محور نفوذ، تحریف شخصیت و اندیشه امام خمینی(ره) است که طی آن عده ای به داستان سرایی و خاطره گویی از ایشان مطابق با گرایشات خود پرداخته اند.

 


بیشترین عزت ما زمانی بوده است که محکم ترین مواضع را در برابر دشمن داشته ایم
وی با بیان این که بیشترین عزت فرهنگی، سیاسی و اقتصادی ما زمانی بوده است که محکم ترین مواضع را در برابر دشمن داشته ایم، افزود: پس از انقلاب اسلامی، دو مرحله در زمان بازرگان و بنی صدر و نیز دولت اصلاحات، با توجیه ضرورت ارتباط با دنیا، گفتمان انقلاب مقابل دشمنان نرم شد اما در هر دو مورد بزرگ ترین ضربه ها به انقلاب را شاهد بودیم.

 


موحدی خاطرنشان کرد: امروز نیز دوباره همان نرمش را شاهد هستیم تا حدی که حتی آب خوردن ما را منوط به رابطه با آمریکا می دانند که این درست در تقابل با گفتمان امام(ره) است که فرمودند اگر آمریکا در تمام عمرش یک کار خوب کرده باشد، آن قطع رابطه با ایران است.

 


نخبگان و مسؤولان فرهنگی روشنگری کنند

وی با اشاره به تلاش استکبار جهانی برای تغییر ذهنیت مردم نسبت به نظام اسلامی و ترویج فساد، اباحه گری و تشیع انگلیسی، تصریح کرد: امروز وظیفه مسؤولان فرهنگی این است که همه امکانات خود را برای آشنا کردن با حقایق و روشنگری بسیج کنند.

 


جانباز جنگ تحمیلی با بیان این که سنت الهی این است که اگر حامی حاکمیت حق نباشیم دچار حاکمیت جور خواهیم شد، نفوذ علمی، عمومی(تغییر ذائقه ها و نگاه مردم) و حاکمیتی را سه راه اصلی نفوذ دشمن عنوان کرد و یادآور شد: نفوذ حاکمیتی و رسمی ثمره تحقق دو نفوذ علمی وعمومی و شامل نفوذ در جایگاه های تصمیم سازی کشور است./930/202/ب1

ارسال نظرات