۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۳
کد خبر: ۳۰۹۷۷۱
فردا در ارومیه؛

همایش پیوندهای آسمانی ویژه طلاب آذربایجان غربی برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه آذربایجان غربی گفت: همایش پیوندهای آسمانی ویژه زوجین طلاب خواهر و برادر استان فردا در ارومیه برگزار می شود.
حجت الاسلام راحلي، مدير حوزه هاي علميه هاي خواهران آذربايجان غربي

حجت الاسلام حمید راحلی، مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، با اشاره به آیات و روایات متعدد، اظهار داشت: ازدواج سنت مؤکد نبوی و دین اسلام بوده و خوف از آن گناه است چرا که خداوند متعال روزی آن ها را تضمین کرده است.

 

وی به الگو پذیری از ازدواج حضرت زهرا(س) و حضرت علی(ع) و ترویج فرهنگ ازدواج آسان اشاره کرد و افزود:در این همایش، پیوند آسمانی 230 نفر جاری می شود.

 

مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه آذربایجان غربی با اشاره به پیوند آسمانی 115 زوج، افزود: از مجموع 115 زوج طلبه، 48 طلبه خواهر و  67 طلبه برادر است.

 

حجت الاسلام راحلی تصریح کرد: از میان زوجین، قریب به 25 زوج وجود دارد که هر دوی آن ها طلبه هستند.

 

وی آموزش مهارت های زندگی مشترک، ترویج ازدواج آسان و سبک زندگی اسلامی را از اهداف همایش پیوندهای آسمانی ویژه طلاب خواند.

 

مدیر حوزه های علمیه خواهران آذربایجان غربی گقت: حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه سخنران این مراسم  است.

 

برگزاری کارگاه آموزشی ویژه زوجین طلاب

مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه آذربایجان غربی اظهار داشت: کارگاه آموزشی مهارت‌های زندگی بعد از همایش پیوندهای آسمانی با حضور زوجین طلاب رأس ساعت 10 آغاز و تا ساعت 15 ادامه خواهد داشت.

 

وی حجج الاسلام ارجمندی و عیسی زادگان را از اساتید کارگاه آموزشی مهارت های زندگی دانست و گفت: خانم دکتر بهروز لک نیز بع عنوان استاد مسائل بهداشت و روان در این کارگاه حضور خواهد داشت.

 

گفتنی است، همایش پیوندهای آسمانی و کارگاه آموزشی مهارت‌های زندگی ویژه زوجین طلاب فردا رأس ساعت 9 و نیم با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی و جمعی از طلاب در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) ارومیه برگزار می‌شود./1301/302/ب2

ارسال نظرات