۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۶
کد خبر: ۳۰۹۷۴۹
در قم؛

نشست تخصصی «روحانیت و وهابیت» برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ نشست تخصصی «روحانیت و وهابیت» از سری نشست‌های سینما و دین به همت مرکز فرهنگی و ارتباطات دفتر تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.
مرکز فرهنگي هنري دفتر تبليغات اسلامي

به گزارش خبرگزاری رسا، نشست تخصصی «روحانیت و وهابیت» از سری نشست های سینما و دین برگزار می‌شود.

  

بر اساس این گزارش نشست «روحانیت و وهابیت» که به همت مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی و جشنواره اشراق با حضور عوامل فیلم سینمایی «طه» به تهیه کنندگی جناب آقای جمال شورجه روز آینده 17 دی ماه برگزار خواهد شد.

 

در نشست تخصصی «روحانیبت و وهابیت» علاوه بر حضور عوامل «جشنواره ملی فیلم اشراق» ، عوامل فیلم سینمایی «طه» از جمله جمال شورجه تهیه کننده، سید سجاد موسوی کارگزدان و آرش زینال خیری مدیر تولید این فیلم حضور خواهند داشت.

  

جمال شورجه متولد 1333 زنجان، فارغ التحصیل کارگردانی از دانشکده سینما و تئاتر دانشگاه هنر است. وی در سال 67 و با فیلم «روزنه» کار خود را در سینما و سینمای دفاع مقدس شروع کرد اما پس از آن با کارگردانی فیلم‌هایی که عمدتاً داستان آنها در جبهه‌های نبرد می‏گذشت، رکورد جالب توجهی را در سینمای دفاع مقدس به خود اختصاص داد.

  

لازم به ذکر است نشست تخصصی «روحانیت و وهابیت» طی سلسله نشست های سینما و دین مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، در سالن جلسات مرکز فرهنگی هنری برگزار خواهد شد.

  

گفتنی است نشست تخصصی پیشین در دانشگاه صدا و سیمای تهران با موضوع فیلم دینی با حضور مسعود فراستی، منتقد سینما برگزار شد./998/د102/ف2

 

منبع: سومین جشنواره ملی فیلم حوزه اشراق

ارسال نظرات