۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰
کد خبر: ۳۰۹۶۳۳
مسؤول دبیرخانه کانون های مساجد جنوب کرمان خبر داد؛

4 گروه سرود از جنوب کرمان به نشست هم اندیشی کشور در شهر قم اعزام شدند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دبیرخانه کانون های مساجد جنوب کرمان از اعزام 4 گروه سرود به نشست هم اندیشی کشور به شهر مقدس قم خبر داد.
راوند

حجت الاسلام مسعود راوند مسؤول دبیرخانه کانون های مساجد جنوب کرمان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، گفت: نشست هم اندیشی مربیان، سرپرستان و افراد موثر گروه های سرود راه یافته به مرحله نیمه نهایی جشنواره آواها و نغمه های آسمانی از 16 دی به مدت 4 روز در شهر مقدس قم برگزار می شود.

 

وی هدف از برگزاری این نشست را سطح علمی و آموزشی گروه های سرود دانست و اظهار کرد: در جنوب استان کرمان 24 گروه سرود فعالیت داشتند که از این تعداد 4 گروه سرود از جنوب کرمان به شهر مقدس قم اعزام شدند و در نهایت نیز در مسابقات کشوری که تا قبل از پایان سال برگزار می شود، شرکت خواهند کرد.

 

مسؤول دبیرخانه کانون های مساجد جنوب کرمان گفت: در این دوره آموزشی شرکت کنندگان می توانند آثار خود را جهت شرکت در مرحله نهایی مسابقات، اصلاح کنند.

 

وی تصریح کرد: در نگاه اول هدف از برگزاری این جشنواره این است که با استفاده از زبان هنر فعالیت های فرهنگی و هنری مساجد را معرفی کنیم و پیام های الهی و قرآنی را به نسل جوان و نوجوان منتقل سازیم زیرا مسجد می تواند بال پرواز نسل جوان امروز ما به سمت قله های رفیع باشد.

 

حجت الاسلام راوند یادآور شد: اختتامیه نشست هم اندیشی در همدان برگزار می شود./9709/303/ب3


ارسال نظرات