۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۶:۱۷
کد خبر: ۳۰۹۶۲۲
مدیر حوزه علمیه خواهران اسلام آباد غرب:

توجه به قرآن روح معنویت را در جامعه می دمد

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه خواهران اسلام آباد غرب با اشاره به برگزاری محافل انس با قرآن گفت: توجه به قرآن روح معنویت را در جامعه می دمد.
قرآن کريم

خانم بختیاری مدیر حوزه علمیه خواهران شهرستان اسلام آباد غرب، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، تلاوت قرآن را موجب نورانیت قلب دانست و عنوان داشت: قرآن هدایتگر نسل بشر و راهنمای مسلمانان جهان است.

 

مدیر حوزه علمیه خواهران اسلام آباد غرب تصریح کرد: توجه به قرآن روح معنویت را در جامعه می دمد و سعادت دنیوی و اخروی افراد را به دنبال دارد.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: فراگیری قرآن نباید به تلاوت آن محدود شود بلکه اصل، فراگیری معانی عمیق و کشف روابط آیات با مصداق های زندگی و بکارگیری آن ها است.

 

بختیاری بیان داشت: باید روح آیات قرآنی وارد کالبد جامعه شده و افراد با قرآن بیشتر مانوس شوند، دوستداران قرآن کریم خیر دنیا و آخرت را برگزیده اند و با بهره گیری از آموزه های این کتاب سراسر رحمت، شایسته مقام قرب الهی هستند.

 

مدیر حوزه علمیه خواهران اسلام آباد غرب یادآور شد: آموزش قرآن نیز یکی از ارزشمندترین کارها بوده و مربیان قرآنی وسیله بارش رحمت الهی بر فراگیران این آیات روح بخش هستند.

 

وی افزود: توجه به کلاس های آموزشی قرآن کریم بسیار با اهمیت است اما مهم تر آن توجه به تعلیم مفاهیم عمیق قرآن است، افراد باید باطن آیات را درک کنند.

 

بختیاری گفت: برگزاری محافل انس با قرآن کریم سبب افزایش گرایش جوانان و نوجوانان به سمت فراگیری و تعمق در آیات قرآن کریم است.

 

مدیر حوزه علمیه اسلام آباد غرب در پایان اظهار داشت: در همین راستا محفل انس با قرآن کریم برای خواهران اسلام آبادی برگزار شد، امید است دست اندرکاران قرآنی با تلاش روزافزون اشتیاق فراگیری قرآن را در قلوب نسل جوان ایجاد کنند و باعث انس جوانان با این آیات پر معنا شوند./857/302/ب3

ارسال نظرات