۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۰
کد خبر: ۳۰۹۶۰۱
صادق خرازی:

باید در این دوره با صداقت وارد انتخابات شویم

خبرگزاری رسا ـ رییس حزب ندای ایرانیان گفت: آرمان مردم مشخص است و انتخاب خود را به راحتی انجام می دهند و عقد اخوتی هم با ما نبستند و به همین دلیل باید در این دوره از انتخابات با صداقت وارد شویم و برای اصلاح جامعه تلاش کنیم.
صادق خرازي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بهشهر، سید محمدصادق خرازی، رییس حزب ندای ایرانیان، سه شنبه شب در نشست خبری با اصحاب رسانه در بهشهر گفت: اصلاحات در این کشور دفن شدنی نیست و کسی نمی تواند اصلاحات را حذف یا دفن کند چرا که نتیجه اصلاحات را در نتیجه انتخابات سال 92 دیدیم و در انتخابات آینده این حضور را از هم اکنون ترسیم می کنیم.

 

وی با بیان این که بسیاری از افراد تلاش کردند نام اصلاح‌طلبی مترادف با سکولاریسم و ناممدوح باشد، اما نتوانستند و نشد، یادآور شد: اصلاحات حذف شدنی نیست و باید به دنبال عدالت باشیم.

 

این فعال سیاسی با اشاره به این که حزب ندای ایرانیان نوپا است و در حال همه گیر شدن در کشور است، یادآور شد: 121 شعبه از این حزب در 121 شهر کشور تشکیل شد و در شهرهای مختلف مازندران نیز فعال است و دارای موقعیت ویژه ای هستیم که به دنبال جوان گرایی و جلب اعتماد جوانان هستیم.

 

خرازی بیان داشت: در برخی موارد با اصلاح طلبان به ائتلاف رسیدیم و در برخی موارد نیز ائتلاف نداریم، یادآور شد: می خواهیم برای مجلس آینده نمایندگانی معرفی کنیم که نماد اصلاح طلبی باشند.

 

وی با بیان این که ما نیازمند دقت در همه اصول و موازین خود هستیم، خاطر نشان کرد: اصلاحات در متن کشور ما ریشه دارد و در میان همه ادیان الهی مهم‌ترین رسالت آن اصلاح بوده است که باید مورد توجه باشد.

 

رییس حزب ندای ایرانیان گفت: نمی توان در جامعه تاثیر شگرف گذاشت وقتی با خود صادق نیستیم، که در همین راستا مشکلات طبقه بندی های اجتماعی در ایران هم تاثیر گذاشته است و مردم حاشیه ای رای خود را به مرکز نشینان تثبیت کردند که این نتیجه خواب خبرگان و غفلت نخبگان است.

 

خرازی افزود: آرمان مردم مشخص است و انتخاب خود را به راحتی انجام می دهند و عقد اخوتی هم با ما نبستند و به همین دلیل باید در این دوره از انتخابات با صداقت وارد شویم و برای اصلاح جامعه تلاش کنیم تا عدالت، توسعه، پیشرفت و دموکراسی که شعار ملت ایران در دو قرن گذشته است محقق شود.

 

وی همچنین در مورد سهم بندی بانوان در مجلس هم گفت: برای بانوان نباید سهم بندی وجود داشته باشد بلکه باید براساس توانمندی ها وارد عرصه های مختلف شوند و سهم بندی بانوان با دموکراسی در جامعه سازگاری ندارد و این مسئله محدود کردن بانوان است./ 1317/202/ج

ارسال نظرات