۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۹
کد خبر: ۳۰۹۲۰۳
قائم مقام وزیر کشور در گفت وگو با خبرنگاران اعلام کرد؛

مهلت نام نویسی تمدید نخواهد شد

خبرگزاری رسا ـ قائم مقام وزیر کشور آخرین آمار داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و انتخابات مجلس دهم را تشریح و اعلام کرد که به هیچ وجه زمان نام نویسی تمدید نخواهد شد.
حسينعلي اميري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حسینعلی امیری صبح امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات کشور با اشاره به آخرین آمار ثبت نام کنندگان مجلس خبرگان و شورای اسلامی، گفت: 503 نفر داوطلب تا صبح امروز برای نمایندگی مجلس خبرگان رهبری به وزارت کشور مراجعه کرده اند که از این تعداد ثبت نام 442 نفر انجام شده است و مراحل ثبت نام 61 نفر نیز در حال انجام است.

 

وی ادامه داد: تاکنون چهار هزار و 217 نفر برای ثبت نام نمایندگی مجلس شورای اسلامی مراجعه کرده اند که از این تعداد مراحل ثبت نام چهار هزار و 22 نفر کامل شده و 188 نفر هم در حال تکمیل مراحل ثبت نام هستند.

 

سخنگوی وزارت کشور همچنین درپاسخ به سوالی درمورد امکان تمدید زمان ثبت نام داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس خبرگان رهبری گفت: به هیچ وجه امکان تمدید زمان ثبت نام مجلس خبرگان رهبری وجود ندارد و امروز آخرین روز ثبت نام داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان در دوره پنجم است./811/پ202/ج

ارسال نظرات