۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۲
کد خبر: ۳۰۸۹۴۳
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام:

مجلس خبرگان مناسب‌ترین فرد پس از امام را انتخاب کرد

خبرگزاری رسا ـ رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن حضور در وزارت کشور و ثبت نام در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، گفت: مجلس خبرگان رهبری محور، اساس و ستون خیمه نظام اسلامی است و این مجلس مناسب ترین فرد پس از امام خمینی(ره) را انتخاب کرد.
هاشمي رفسنجاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله اکبر هاشمی‌رفسنجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور در ستاد انتخابات کشور و پس از ثبت‌نام در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، گفت: روزهای بسیار مهمی را ملت ما در حال رقم زدن برای سرنوشت سال‌های آینده با تغییر پوست پس از برجام سپری می‌کند، آنچه در چند ماه آینده شکل خواهد گرفت مجلس خبرگان جدید و دیگری مجلس شورای اسلامی است.


وی افزود: با آرای مردم مسئولیت بزرگی بر عهده افرادی خواهد افتاد که مردم آنها را امین خود در نظر می‌گیرند و به آنها رای می‌دهند.


ریس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به جایگاه مجلس خبرگان رهبری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، گفت: مجلس خبرگان رهبری محور، اساس و ستون خیمه نظام اسلامی است، بحمدالله این مجلس تا به حال به خوبی ادای وظیفه کرده و مناسب‌ترین فردی که پس از حضرت امام(ره) مجلس خبرگان رهبری انتخاب کرد هنوز هم به لطف خدا کار خود را با طراوت، شادابی و احساس مسؤولیت انجام می‌دهد.


آیت الله هاشمی‌رفسنجانی با بیان این که مجلس شورای اسلامی در سرنوشت ما موثر است، اظهار کرد: این مجلس با تصویب قوانین خود و قانون‌گذاری سرنوشت ما را تعیین می‌کند و با نظارت و مصوبات خود درست انجام شدن‌ آنها را نظارت کرده و با انتخاب افراد شایسته‌ای شکل می‌گیرد.

 

وی، افزود: برای همه ما روشن است که سال‌های آینده با توجه به وضعیتی که در منطقه حاکم شده و شرایط ناامنی که کشور ما را احاطه کرده، نیازمند مجلس قوی و کارآمد خواهیم بود، سال‌های بسیاری در تاریخ زندگی ما وجود خواهد داشت و ما در این شرایط امنیت داریم و وقتی وضعیت کشورمان را با اطراف خود مقایسه می‌کنیم خدا را شکر می‌کنیم، از ملت هوشیاری که اجازه ندادند اشرار در این کشور فتنه برپا کنند و به آنها میدان ندادند باید تشکر کنیم.

 

عضو خبرگان رهبری، گفت: خداوند را سپاسگزاریم و از نیروهای امنیتی، دفاعی، نظامی و اطلاعات که مراقب تحرکات افراد ناباب هستند صمیمانه سپاسگزاریم.

 

وی ادامه داد: به اتکای رای مردم هر کسی که در انتخابات، انتخاب شد به نیابت از مردم می‌تواند تصمیم‌ بگیرد و امانتی که مردم به نامزدها می‌سپارند آنها با وظیفه‌شناسی و حقیقت‌بینی رفتار کنند.

 

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، افزود: خداوند با لطف خود این انقلاب را به دست مردم داد و تاکنون هم به خوبی آن را حفظ کرده است، خیلی از انقلاب‌ها دچار مشکل شده‌اند اما انقلاب ما راه خود را به خوبی ادامه داده و باز هم ادامه خواهد داد.

 

آیت الله هاشمی‌رفسنجانی ادامه داد: امیدواریم این انقلاب با حضور امام زمان(عج) که این روزها شاهد واگذار شدن مقام ولایت به ایشان هستیم و ایشان امام زنده و حاضر ما هستند زیر نظر ایشان انقلاب ما راه خود را بپیماید و تا ایشان نظر مثبتی به امت خود دارد ما اندوهی نخواهیم داشت./811/پ202/ج1

ارسال نظرات