۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷
کد خبر: ۳۰۸۸۴۲
مدیرکل تبلیغات اسلامی زنجان:

شورای هماهنگی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در زنجان تشکیل می شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان زنجان از تشکیل شورای هماهنگی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در این استان خبر داد و گفت: با توجه به تهاجم همه جانبه و گسترده فرهنگی دشمن با هدف رخنه و نفوذ در ظرفیت های فرهنگی و تبلیغی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، انسجام نیروهای انقلابی بسیار ضروری است.
حجت الاسلام صفي ياري

حجت الاسلام مسعود صفی یاری، مدیر اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، با اشاره به تهاجم همه جانبه دشمنان انقلاب اسلامی در راستای فتنه‌انگیزی در کشور، اظهار داشت: تهاجم همه جانبه و گسترده فرهنگی دشمن با هدف رخنه و نفوذ در ظرفیت های فرهنگی و تبلیغی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

 

این مقام مسؤول در ادامه با اشاره به ضرورت اتحاد نیروهای ارزشی استان، خاطر نشان کرد: انسجام، هم افزایی و ایجاد هماهنگی در مجموعه عناصر و فعالان بدنه اتقلابی که در راستای ترویج فرهنگ دینی و تعمیق و صیانت از آرمان های انقلاب اسلامی فعالیت می‌کنند، بسیار ضروری است.

 

وی در ادامه از تشکیل شورای هماهنگی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در زنجان خبر داد و افزود: بر این اساس شورای هماهنگی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی با محوریت اداره کل تبلیغات اسلامی راه اندازی شده و در دو گام درون سازمانی و برون سازمانی فعالیت خود را آغاز کرده است.

 

حجت‌الاسلام صفی یاری در ادامه با اشاره به نهادهایی که چنین ظرفیت هایی را ایجاد می‌کنند، تأکید کرد: ظرفیت‌های درون سازمانی که بخش مهم و محوری پیکره فرهنگی استان را تشکیل می‌دهد عبارت از اداره کل تبلیغات اسلامی، حوزه هنری، خبرگزاری مهر، شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان هستند.

 

مدیر اداره کل تبلیغات اسلامی استان در ادامه با اشاره به دیگر اعضای این مجموعه ارزشی، گفت: شورای شعرای آئینی، اتحادیه مؤسسات و مراکز قرآنی، جمعیت بانوان فرهیخته، ستاد ساماندهی شئون فرهنگی، سایت تبیان و نمایندگانی از انجمن‌های اسلامی و کانون‌های فرهنگی و تبلیغی استان از جمله دیگر اعضای این مجموعه ارزشی مجسوب می شوند.

 

وی در ادامه با اشاره به اهداف، سیاست‌ها و خط مشی‌های این شورای راهبردی، اظهار داشت: فعالیت این مجموعه در راستای سیاست ها و خط مشی های فرهنگی نظام، رفع نگرانی‌های فرهنگی مقام معظم رهبری، مقابله با شبیخون فرهنگی و مقابله با نفوذ و رخنه دشمن در حوزه‌های فرهنگی و تبلیغی با نگاه جهادی و رویکرد انقلابی خواهد بود.

 

این مقام مسؤول در پایان خاطرنشان کرد: گام دوم شورا ایجاد هم افزایی و هماهنگی درسطح ظرفیت های برون سازمانی است که متعاقباً اعلام خواهد شد./949/302/ب2

ارسال نظرات