۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۱
کد خبر: ۳۰۸۶۲۳
کوچک زاده:

چرخ زندگی مردم از این برجام نخواهد چرخید

خبرگزاری رسا - نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: از این برجام چرخ زندگی مردم نخواهد چرخید، آقای روحانی جلوی این کار را بگیرید.
دکتر محمد حسين کوچک زاده، نماينده مجلس شوراي اسلامي

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، مهدی کوچک زاده امروز در صحن علنی مجلس شورای اسلامی  در تذکری خطاب به رییس جمهور، در سخنانی اظهار کرد: اگر همین امروز لایحه برنامه ششم توسعه به مجلس ارائه شود  ما تا ابتدای سال 95 نخواهیم توانست آن را به تصویب برسانیم چون ابتدا باید برنامه تصویب شود و سپس بودجه سال 95 مورد بررسی قرار گیرد.

 

وی با بیان این که عمدی در کار است برنامه اداره کشور به تصویب این مجلس نرسد، تصریح کرد: امروز  قیمت نفت را با کمک سگ دست آموز خود یعنی دولت آل صهیون - آل سعود به 30 دلار رساندند بعد شما به برجام و لغو PMD دل خوش کرده‌اید.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان این که آل سعود بدون اجازه غرب کاری نمی کند و رساندن قیمت هر بشکه نفت به 30 دلار به دستور غرب بوده است، تاکید کرد: آنها این کار را برای به زانو درآوردن ملت ایران انجام داده اند که این خیال خام است.

 

وی در بخش دیگری از تذکر خود با اشاره به مصوبه اخیر کنگره آمریکا در ارتباط با محدودیت تردد اتباع ایران به این کشور و تایید آن توسط اوباما، گفت: این مصوبه خلاف برجام است و از این برجام چرخ زندگی مردم نخواهد چرخید، آقای روحانی جلوی این کار را بگیرید./858/پ203/ج

ارسال نظرات