۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۷
کد خبر: ۳۰۸۵۴۴
استاد حوزه و دانشگاه:

ملت ایران اجازه به دست آوردن کرسی های مجلس را به فتنه گران نخواهد داد

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه گفت: معتقدم امروز ملت ایران با فرامین رهبری در عرصه ای از بیداری و روشنگری هستند که فریب نفوذ دشمن را که قصد دارد با الفاظ و القاب و چهره های جدیدی از طریق فتنه گران به مجلس شورای اسلامی نفوذ کند نخواهند خورد و ملت قهرمان و هوشیار و بصیر ایران اسلامی چنین اجازه ای را به فتنه گران نخواهند داد.
حجت الاسلام ابوالقاسم ارمي

حجت الاسلام ابوالقاسم ارمی استاد حوزه و دانشگاه، امروز بعد از ثبت نام برای مجلس شورای اسلامی در محل ستاد انتخابات در فرمانداری ویژه کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا درکاشان، گفت: دشمن قصد دارد با الفاظ و القاب و چهره های جدیدی از طریق فتنه گران  به مجلس شورای اسلامی نفوذ کند اما ملت قهرمان و هوشیار و بصیر ایران اسلامی چنین اجازه ای را به فتنه گران نخواهند داد.

 

وی تأکید کرد: همه ما وظیفه داریم برای حضور حداکثری مردم در عرصه انتخابات، ابزارمشروع و معقول و منطقی را که بتواند حضور حداکثری مردم را در صحنه انتخاب فراهم کند آماده کنیم.

 

استاد حوزه و دانشگاه: به اعتقاد من نامزدهای انتخاباتی با شعارهای منطبق بر واقعیات و با رفتار آمیخته با اخلاق و فقه اسلامی می‌توانند به مردم ثابت کنند در راستای ارزش های اسلامی و دینی خواهند توانست در مجلس خدمتگزار مردم باشند.

 

به گفته وی، رفتار و گفتارهای نامزدهای انتخاباتی در چارچوب شرع و اخلاق و منطق مردم را نسبت به انتخابات خوشبین خواهد کرد تا با نشاط در عرصه انتخابات حضور پیدا کنند.

 

حجت الاسلام ارمی یاد آورشد: ازسوی دیگر ستادهای انتخاباتی که تلاش می کنند حضور مردم را در عرصه انتخابات پر رنگ تر کنند، چنانچه از ابزارهای غیر اخلاقی اسلامی و تخریبی استفاده کنند، مردم را نسبت به کاندیداهای مجلس بی اعتماد خواهد از این رو ستادهای انتخاباتی را باید به گونه ای باشند که مردم را با نشاط وارد صحنه انتخابات کنند.

 

وی از روحانیون خواست تا فارغ از عنوان و مصادیق کلی، فرامین امام راحل و فرمایشات رهبر معظم انقلاب را در رابطه با انتخابات را بر ای مردم تبیین کنند و دیدگاه های ولایت را در این زمینه برای مردم بیان کنند.

 

به گفته وی، اگر با مردم در چار چوب اخلاق و منطق و شرع صحبت کنیم، قطعا خواهند پذیرفت از این رو من معتقدم فرمایشات رهبر معظم انقلاب را که حاوی اخلاق، فقه انتخابات، قانون، منطق وشرع و احترام به همه ملت است باید برای مردم بیان شود.

 

حجت الاسلام ارمی یادآور شد: روحانیون، امامان جمعه و جماعات وظیفه دارند شرایط و فضای را به گونه ای فراهم کنند که مردم با نشاط و با امید و به عنوان یک واجب و تکلیف شرعی در عرصه انتخابات حضور پیدا کنند تا دیگر دشمنان  اسلام و نظام را مأیوس‌کنند.

 

ملت ایران اجازه به دست آوردن کرسی های مجلس را به فتنه گران نخواهد داد

این نامزد انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوؤال که خیز فتنه گران برای تصاحب کرسی های آینده مجلس را چقدر جدی می بینید گفت: از یک طرف باید دید فتنه گران برای آمدن به  عرصه انتخابات چقدر جدی هستند و از سوی دیگر چقدر برای آمدن به عرصه انتخابات موفق خواهند شد.

 

حجت الاسلام ارمی گفت: من معتقدم  امروز ملت ایران با فرامین رهبری در عرصه ای از بیداری و روشنگری هستند که فریب نفوذ دشمن را که قصد دارد با الفاظ و القاب و چهره های جدیدی از طریق فتنه گران به مجلس شورای اسلامی نفوذ کند نخواهند خورد و ملت قهرمان و هوشیار و بصیر ایران اسلامی چنین اجازه ای را به فتنه گران نخواهند داد.

 

وی با تأکید بر این که فتنه گران برای نفوذ در انتخابات جدی هستند افزود: استراتژی دشمن  با تعطیل شدن انتخابات در کشور و یا کم رنگ شدن انتخابات و یا مسیر انتخابات را به سمتی‌که آنها بخواهند منحرف شود.

 

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به این که مردم  مومن و متدین وبصیر ایران اسلامی به موقع فرامین رهبری را تکمین و اطاعت می‌کنند گفت: مردم باید تیزبین هوشیار باشند و تراز بصیرت و سقف آگاهی و بیداری و آگاهی مردم باید در سطح بالایی باشد.

 

حجت الاسلام ارمی تأکیدکرد: فتنه گران هیچ گاه موفق نخواهند شد چون مردم اصول انقلاب و ارزش ها را تا به امروز پاس داشته اند و از امروز به بعد نیز پاس خواهند داشت وملت ما آگاهتر، بیدارتر و هوشیارتر عقلایی تر از دو سال قبل است و فتنه گران را شناخته اند و مواظب نفوذ دشمن هستند.

 

نیروهای انقلابی و ارزشی و اصولگرا باید ارزش ها را در رفتار خود به منصه ظهور برسانند

وی در ادامه با اشاره به این که دشمن به دنبال تخریب ما است و نیروهای انقلابی و ارزشی و اصولگرا باید ارزش ها را در رفتار خود به منصه ظهور برسانند، از نیروهای اصولگرا درخواست از هرگونه برخورد و رفتاری که بوی تندروی دارد پرهیز کرده و اخلاق را سرلوحه کارهای خود قراردهند.

 

حجت الاسلام ارمی گفت: ما که خود را فدای ارزش ها کرده و پای ارزش ها ایستادیم  مراقب باشیم در صورت هرگونه توهینی و جسارتی، فقه انتخابات و اخلاق انتخابات را در رفتار خود به منصه ظهور برسانیم تا شاهد هرچه بیشتر  نیروهای اصولگرا در صحن مجلس دهم باشیم.

 

تأکید بر لزوم وحدت جریان اصوالگرایی و پرهیز ازهر گونه اختلاف

این نامزد دوره دهم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ادامه با تأکید بر لزوم وحدت جریان اصوالگرایی و پرهیز از هر گونه اختلاف گفت: یکی از از جاهایی که آسیب دیده ایم  عرصه اختلافات است،  بنابراین نیروهای اصولگرا باید وحدت را حفظ کنند تا اختلاف سلیقه باعث جدایی نیروهای اصولگرا نشود چرا که تلاش فراکسیون مقابل در جهت اختلاف و شکاف بین نیروها و جریان اصولگرا و شعبه شعبه شدن جریان اصوالگرایی است تا به هدف خود برسند.

 

حجت الاسلام ارمی به اصولگریان توصیه کرد وحدت خود را حفظ کنند و هوشیار باشند و چنانچه اختلاف سلیقه ها و نقاط افتراقی هم که وجود دارد با شرح صدر و صمیمانه حل کنند تا شاهد حضور نیروهای خوبی در عرصه انتخابات باشیم.

 

زمانی می توانیم دارای مجلس تراز انقلاب اسلامی باشیم که مجلس مملو از نیروهای انقلابی و معتقد به انقلاب و نظام باشد

استاد حوزه و دانشگاه در ادامه با بیان این که مجلس تراز انقلاب اسلامی دغدقه امام و رهبر معظم انقلاب است گفت: در مجلس شورای اسلامی باید افرادی باشند که اسلام را شناخته باشند و انقلاب را فهمیده باشند و بدانند امروز انقلاب اسلامی در جهان در چه جایگاهی است و به اصول انقلاب و راه امام و آنچه رهبر معظم انقلاب ادامه می دهد، به آن آشنا باشند و به دنبال اجرا سازی و عملیاتی کردن دیدگاه امام باشند چرا که امام فرمود از مدرس باید درس گرفت.

 

حجت الاسلام ارمی یادآور شد: مدرس شخصیتی با تقوا با اخلاق و با اخلاص بود که با وجود این که نمی خواستند در مجلس باشد اما همان جریان طاغوت که با خط مدرس همخوانی نداشت وقتی مدرس در مجلس نبود احساس خلاء می کرد و زمانی که مدرس وارد مجلس می شد همه امیدشان به مدرس بود.

 

وی افزود: اگر در افکار عمومی این ذهنیت ایجاد شود که وقتی نماینده ای به مجلس راه یافت، دسترسی به او مشکل می شود و صاحب آلاف و علوف می شود و مردم را فراموش می کند چنین مجلسی نمی‌تواند مجلس تراز انقلاب اسلامی باشد.

 

به گفته وی، زمانی می توانیم دارای مجلس تراز انقلاب اسلامی باشیم که مجلس مملو از نیروهای انقلابی و معتقد به انقلاب و نظام باشد و از همه مهمتر اگر می خواهیم به مجلس برویم که برای اسلام قانونگذاری کنیم و مجلس ما برای مجالس دنیا الگو باشد باید  افرادی به مجلس بروند که با قوانین اسلام، فقه اسلام، حقوق اسلامی و ارزش های اسلامی آشنا باشند و نسبت به امام و راه امام و رهبری وفا دار باشند.

 

استاد حوزه و دانشگاه یادآور شد: اگر فردی برای رسیدن به مجلس قانون را زیر پا بگذارد و بداخلاقی کند و برای تثبیت خود دیگران را تخریب کند، مطمئن باشید مردم نیز برای او تصمیم دیگری خواهند گرفت و این دوگانگی و تضاد باعث خواهد شد مردم دلسرد و حضورشان کم رنگ شود.

 

شایان ذکر است، حجت الاسلام ارمی پیش از این امام جمعه شهرهای میمه و وزوان به مدت هشت سال و نیم، امام جمعه شهرستان فلاورجان، امام جمعه قمصر کاشان، عضو هیات علمی دانشگاه آزاد کاشان و استاد حقوق دانشگاه در مقطع ارشد است./1307/302/ب3

ارسال نظرات