۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۱
کد خبر: ۳۰۸۲۳۶
استاد حوزه علمیه:

هدف مستکبران کنترل و انزوای شیعیان جهان است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه حوادث اخیر در نیجریه را محکوم کرد و گفت: مستکبران با اقدامات ننگین و ددمنشانه خود به دنبال کنترل و منزوی ساختن شیعیان در سراسر جهان هستند.
حجت الاسلام صرفي پور

حجت الاسلام محمدتقی صرفی پور استاد حوزه علمیه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با اشاره به حوادث اخیر در نیجریه عنوان داشت: بار دیگر دشمنان اسلام ناب محمدی علیه ولایت و دوستان و شیعیان اهل بیت علیهم السلام اقدام کردند و به خیال خام خود با به شهادت رساندن تعدادی از شیعیان و دستگیری رهبر عالیقدر و جهادگر و فدایی اهل بیت یعنی آیت الله زکزاکی می توانند جلو اشاعه فرهنگ قرآن و اهل بیت در نیجریه را بگیرند.

 


استاد حوزه علمیه ادامه داد: تاریخ تشیع پر از این جنایت ها و خباثت ها علیه شیعیان مظلوم است اما همانطور که آن دشمنان در رسیدن به اهداف خود موفق نشدند، این ها نیز نخواهند توانست.

 


حجت الاسلام صرفی پور تصریح کرد: مستکبران و تروریست ها با این اعمال ننگین و ددمنشانه نخواهند توانست به اهداف خود که کنترل و انزوای شیعیان جهان است دست یابند و به برکت وجود علمای وارسته همچون آیت الله زکزاکی، روز به روز بر خیل دوستداران و عاشقان اهل بیت علیهم السلام افزوده می شود.

 


وی با محکوم کردن حوادث اخیر افزود: دنیای اسلام باید این جنایات را محکوم و پیگیری کند، باید سد راه این جنایت ها و رذالت ها شد، آیت الله زکزاکی اقدامات ارزشمند و شایان توجهی در تبلیغ و ترویج دین اسلام و تشیع انجام داده است، دولت نیجریه موظف است امنیت شیعیان این کشور را تأمین و آیت الله زکزاکی را آزاد کند، شیعیان باید از حق امنیت کامل در کشور خود برخوردار باشند.

 


مدیر سابق مدرسه علمیه امام خمینی (ره) کرمانشاه در بخشی دیگر از سخنان خود ابراز داشت: مطالعه تاریخ نشان می دهد در هر برهه زمانی افراد صاحب منصبی بودند که به طمع ریاست طلبی و جاه طلبی خود در مقابل ولایت قد علم کردند به عنوان نمونه می توان از طلحه و زبیر در زمان امیرالمؤمنان (ع) نام برد.

 


استاد حوزه علمیه تأکید کرد: در زمان حاضر نیز برخی افراد گرفتار جاه طلبی و منصب گرایی شده و سخنان تفرقه آمیزی بر زبان جاری می کنند، تفرقه افکنی در جوامع اسلامی نتیجه ای جز خشنودی دشمنان را به دنبال ندارد.

 


حجت الاسلام صرفی پور گفت: متأسفانه این افراد از تاریخ درس عبرت نگرفته و شناخت دقیقی از ملت ولایی ایران ندارند، اگر ملت به خروش آید این خواص را کنار زده و خانه نشین و ذلیل می کنند، ملت شریف ایران هرگز کسانی که وحدت ملی را به خطر می اندازند نمی بخشند.

 


وی در پایان اظهار داشت: این افراد باید از خواب غفلت برخیزند، مردم کسانی را که به خاطر لذات دنیوی و شهرت و ریاست طلبی آرامش کشور را بر هم می زنند نخواهند بخشید زیرا این خواص بی بصیرت فتنه گر شایسته بخشش نیستند./857/302/ب1

ارسال نظرات