۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۲
کد خبر: ۳۰۸۰۹۲
رییس مجمع نمایندگان طلاب:

برخی نمایندگان از سوی جریان های مشکوک حمایت مالی می شوند

خبرگزاری رسا ـ رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با بیان این که مجلس شورای اسلامی و خبرگان نقش مؤثری در حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی دارد، گفت: برخی از نمایندگان از سوی جریان‌های مشکوک حمایت‌های مالی می‌شوند و آن‌ها نخواهند توانست در مقابل نفوذ استکبار جهانی ایستادگی کنند.
حجت الاسلام حسيني نژاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام سید علی اکبر حسینی نژاد رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، چهارشنبه شب در جلسه هم‌اندیشی «طرح ارتقای نظارت علمی، معنوی و مدیریت حوزه علمیه» که در محل جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و گفت: این دو نهاد یادگار حضرت امام خمینی (ره) است و نقش مؤثری در حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی دارد.

 

حجت‌الاسلام حسینی نژاد ابراز کرد: در زمان کنونی افرادی که در انقلاب و جنگ فداکاری کرده‌اند، دهه پنجاه و شصتی نامیده می‌شوند، اما برخی از افراد به برکت انقلاب و بیت‌المال صاحب ثروت، مقام و قدرت شده‌اند.

 

وی با بیان این که برخی از نمایندگان از سوی جریان‌های مشکوک حمایت‌های مالی می‌شوند، گفت: برخی از نامزدهای انتخاباتی اسپانسرهای میلیاردی دارند و پول‌ها بسیاری در اختیار آنها قرار می‌گیرد، اما همین گروه‌ها توقع‌های بسیاری از آن‌ها خواهند داشت و چنین نمایندگانی نمی‌توانند در مقابل نفوذ آمریکا و اهداف شوم استکبار جهانی ایستادگی کنند.

 

 حجت‌الاسلام حسینی نژاد با بیان این که این مسأله بر خلاف ارزش‌های امام درباره مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه این مسأله در جامعه عادی شده است و این نامزدهای انتخاباتی این دیدگاه را دارند که پول بیت‌المال و ثروت از هر مسیری برای پیشبرد اهداف ما برسد، مناسب است.

 

رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در بخش دیگر از سخنانش به حادثه کشتار شیعیان نیجریه اشاره کرد و گفت: به همین مناسبت مراسم بزرگداشتی از سوی نهادهای حوزوی در مسجد اعظم برگزار می‌شود، همچنین از طرف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بعد از نماز جمعه این هفته در تمام شهرهای کشور راهپیمایی به منظور اعلام انزجار از آمریکا و رژیم صهیونیستی و محکوم کردن این حادثه برگزار می‌شود.

 

 وی با بیان این که مناسب است سیره زندگی شیخ زکزاکی الگوی و سرمشق روحانیان قرار بگیرد، افزود: امام به وی توصیه کرده است که مردم منطقه خویش را به اسلام ناب دعوت کند، شیخ زکزاکی با همین رهنمود امام راحل تمام تلاش خویش را برای ترویج معارف اهل‌بیت در کشور نیجریه انجام داد.

 

رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم اظهار کرد: در نیجریه تعداد شیعیان کمتر از 500 نفر بوده است، اما بر اثر مجاهدت‌های شیخ زکزاکی، در راهپیمایی اربعین امسال در این کشور بیش از 5 میلیون نفر از شیعیان، سنی‌ها و مسیحیان شرکت کرده‌اند.

 

حجت‌الاسلام حسینی نژاد ابراز کرد: کشتار شیعیان نیجریه سبب شکل‌گیری بیداری اسلامی در این کشور خواهد شد و روز به روز تعداد شیعیان افزوده می­شود و عوامل صهیونیستی و بوکوحرام­ها به زودی از بین خواهند رفت./998/پ202/ج1

ارسال نظرات