۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۱
کد خبر: ۳۰۸۰۸۷
مسؤول دیبرخانه کانون های مساجد جنوب کرمان خبر داد؛

همایش «یک دست لباس قرآنی» در جیرفت برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دیبرخانه کانون های مساجد جنوب کرمان، گفت: در جهت ارتقای سطح آگاهی مخاطبان درباره اهمیت حجاب اسلامی، همایش «یک دست لباس قرآنی» روز پنجشنبه از سوی دبیرخانه کانون های مساجد جنوب کرمان و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی برگزار می‌شود.
حجاب

حجت الاسلام مسعود راوند، مسؤول دیبرخانه کانون های مساجد جنوب کرمان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، گفت: یکی از مقوله های بسیار مهم در دین اسلام که در آیات و روایات مکرر به آن تاکید شده است، پوشش و حجاب اسلامی است.


وی تصریح کرد: مسأله حجاب با توجه به اهمیت وافر آن، اما متاسفانه عده ای در رعایت این امر مهم کوتاهی می کنند که باید آسیب شناسی کرد.


حجت الاسلام راوند بیان کرد: قرآن کریم دارای محتوا و پتانسیل بسیار با ارزشی است که باید با استفاده از این کتاب زندگی، به دنبال حل معضل حجاب بود.


‎حجت الاسلام راوند اظهار کرد: حجاب می تواند اقسام و انواع متفاوتی داشته باشد، یک نوع آن حجاب ذهنی، فکری و روحی است.


مسؤول دیبرخانه کانون های مساجد جنوب کرمان خاطرنشان کرد: براین اساس در جهت ارتقای سطح آگاهی مخاطبان درباره اهمیت پوشش با توجه به مبانی قرآنی همایش «یک دست لباس قرآنی» توسط دبیرخانه کانون های مساجد جنوب کرمان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی برگزار می شود.


وی یادآور شد: این همایش 26 آذر در محل سالن همایش دانشگاه علوم پزشکی جیرفت برگزار می شود و مخاطبان این همایش رابطین خواهر کانون های شهرستان جیرفت و مربیان قرآن کانون ها و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی هستند./9709/303/ب2

ارسال نظرات