۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۹
کد خبر: ۳۰۸۰۸۵
تولیت آستان کریمه اهل بیت:

خون شهدای جنایت نیجریه دامان ظالمان را خواهد گرفت

خبرگزاری رسا ـ تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) در پیامی جنایت کشتار شیعیان نیجریه را محکوم کرد و گفت: بی تردید هدف از این اقدامات خاموش ساختن بارقه های عظیم بیداری اسلامی و جلوگیری از گسترش مکتب اهل بیت در این کشور و دیگر کشورهای اسلامی است.
حجت الاسلام والمسلمين سعيدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی، تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) در پیامی جنایت کشتار شیعیان نیجریه را محکوم کرد.

 

امام جمعه شهر مقدس قم هدف این جنایت را تقابل با جهان اسلام دانست و گفت: علامه شیخ ابراهیم زکزاکی سفیری از سفیران شهر اهل بیت(ع) است که انقلاب جمهوری اسلامی ایران به او سیره مجاهدت و خدمت به اسلام را آموخته است.


متن این پیام به شرح ذیل است


«بسم الله الرحمن الرحیم

الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُم مُّصِیبَهٌ قَالُواْ إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّـا إِلَیْهِ رَاجِعونَ
حوادث دردناک کشور نیجریه و کشتار عظیم شیعیان این کشور موجب تاسف و تاثر فراوان گردید. بی تردید هدف از این اقدامات خاموش ساختن بارقه های عظیم بیداری اسلامی و جلوگیری از گسترش مکتب اهل بیت در این کشور و دیگر کشورهای اسلامی است. غافل از آنکه خون شیعیان مظلوم این کشور دامن ظالمان را خواهد گرفت و ان شاء الله با هدایت های علامه شیخ ابراهیم زکزاکی که از شاگردان مکتب سراسر مبارزه و معرفت امام عظیم الشان ماست به پیروزی خواهند رسید.


اینجانب ضمن محکوم نمودن و اعلام تاسف و تالم عمیق خود این مصیبت عظیم را به ساحت مقدس حضرت ولیعصر عج و مقام معظم رهبری مراجع عظام تقلید و امت اسلامی تسلیت عرض میکنم. در پایان اجر جزیل برای شهدا و صبر جمیل برای بازماندگان و سلامتی و آزادی برای رهبر شیعیان نیجریه ابوالشهدا علامه شیخ ابراهیم زکزاکی را از درگاه ایزد منان مسئلت می نمایم.


و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون
سید محمد سعیدی
تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها»/837/د101/ج

ارسال نظرات