۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۹
کد خبر: ۳۰۷۸۸۱
مدیر کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه:

حمایت از تولید داخلی اقتصاد کشور را بیمه می کند

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی کرمانشاه در گردهمایی ائمه جماعات شهرستان کرمانشاه، گفت: حمایت از تولید داخلی زمینه ساز پیشرفت و ارتقای اقتصاد کشور می شود.
حجت الاسلام قبادي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام اسماعیل قبادی مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در گردهمایی ائمه جماعات استان با رویکرد اقتصاد مقاومتی که عصر امروز در مسجد محمد رسول الله استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی یکی از مهم ترین اصولی است که در زمینه تولیدات داخلی مورد توجه قرار گیرد و مردم و مسؤولان در بکارگیری اقتصاد مقاومتی اهتمام ویژه داشته باشند.

 


حجت الاسلام قبادی یادآور شد: باید خرید کالای ایرانی بسیار مورد توجه قرار گیرد، حمایت از تولید داخلی اقتصاد کشور را بیمه کرده و شاهد پیشرفت های بسیاری در زمینه اقتصادی کشور خواهیم بود.

 


مدیر کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه ادامه داد: کشورهایی که اقتصاد پیشرفته ای دارند، پیشرفت در زمینه های مختلف را تجربه کرده اند و به قدرت های بزرگ جهانی مبدل شده اند.

 


وی با اشاره به وجود کمبودهایی در زمینه اقتصادی کشور افزود: کشور ایران پس از انقلاب اسلامی، در زمینه های سیاسی استقلال پیدا کرده و در زمینه نظامی نیز فاصله کمی با استقلال دارد اما در زمینه بحث اقتصادی همچنان چالش هایی در کشور وجود دارد.

 


حجت الاسلام قبادی بیان داشت: وابستگی به دیگر کشورها موجب ضعف کشور می شود، اگر تولیدات مبتنی بر توانمندی های داخلی باشد زمینه پیشرفت فراهم می شود.

 


مدیر کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه تصریح کرد: باید فرهنگ اقتصاد مقاومتی و قناعت در جامعه نهادینه شود و خرید کالاهای خارجی را به حداقل رساند زیرا واردات موجب خارج ساختن ارز از کشور می شود.

 


وی خاطرنشان کرد: خوداتکایی و افزایش اعتماد به نفس موجب پیشرفت شده و ظرفیت های موجود در کشور را به مرحله اجرا در می آورد.

 


حجت الاسلام قبادی در پایان گفت: مسؤولان کشور با انتخاب مردم تعیین می شوند، باید ارتباط میان مسؤولان و مردم تقویت شود و با تذکرات دلسوزانه متقابل و از میان بردن تنش هایی که به نفع دشمنان است، می توان اهداف انقلاب را محقق کرد.

 

وی بیان کرد: ائمه جماعات و روحانیان باید مشوق مردم در زمینه های حمایت از انقلاب و تولید ملی باشند./857/202/ب1

ارسال نظرات