۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۲
کد خبر: ۳۰۷۸۴۱
مسؤول دبیرخانه کانون های مساجد جنوب کرمان خبر داد؛

اعزام 6 برگزیده جنوب استان کرمان به جشنواره قرآن کشوری مدهامتان

خبر گزاری رسا ـ مسؤول دبیرخانه کانون های مساجد جنوب کرمان گفت: منتخبین جشنواره مدهامتان به مسابقات کشوری در اصفهان اعزام شدند.
مدهامتان

حجت الاسلام مسعود راوند مسؤول دبیرخانه کانون های مساجد جنوب کرمان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، گفت: بعد از برگزاری جشنواره قرآنی مدهامتان در شهرستان رودبار، در نهایت از میان شرکت کنندگان 6 نفر برگزیده شده به مسابقات کشوری راه یافتند.


وی خاطرنشان کرد: این افراد برگزیده در رشته های حفظ، اذان، قرآن، تفسیر، حفظ کل و حفظ 20 جزء هستند.


حجت الاسلام راوند با بیان این که افراد برگزیده از شهرستان های جیرفت، کهنوج و قلعه گنج هستند، بیان کرد: این مسابقات از امروز به مدت چهار روز در اصفهان برگزار می شود.


وی تصریح کرد: دهمین جشنواره قرآنی مدهامتان در نیمه دوم مهر در هفت رشته قرائت، حفظ، اذان، ترتیل، مفاهیم قرآن، تفسیر و نهج البلاغه و در بخش خواهران در رشته حفظ کل برگزار شد.


مسؤول دبیرخانه کانون های مساجد جنوب کرمان، نهادینه‌ سازی فرهنگ قرآنی و تلاش برای شکوفایی استعدادهای قرآنی اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد را مهم‌ ترین هدف و رویکرد جشنواره قرآنی مدهامتان دانست.


حجت الاسلام راوند ابراز کرد: قرآن نسخه‌ ای نجات‌ بخش برای بشریت است و نهادینه ‌سازی فرهنگ قرآنی، موجب سعادت دنیا و آخرت بشریت می‌شود.


وی یادآور شد: در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد تلاش می‌شود با جذب جوانان به مساجد در راستای نهادینه ‌سازی فرهنگ دینی و قرآنی و ارزش‌ها تلاش شود.


مسؤول دبیرخانه کانون های مساجد جنوب کرمان اظهار کرد: کمال معرفت و شناخت قرآن کریم در تدبر در قرآن و ژرف‌اندیشی در معانی کلام نورانی معجزه پیامبر اعظم(ص) به‌عنوان نسخه نجات دهنده بشر است./9709/302/ب3

 

ارسال نظرات