۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۵
کد خبر: ۳۰۷۶۸۸
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی:

مسؤولان با مقاومت در برابر زیاده خواهی‌های غرب عزت کشور را حفظ کنند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: مسؤولان باید نسبت به زیاده خواهی غربی ها مقاومت کنند و اجازه ندهند که آن ها با اتکا به مطالبات غیر منطقی خود، افزون بر این که حقوق ملت ایران را تضییع کردند با ادامه این روند عزّت و اقتدار کشور را نیز خدشه دار کنند.
حجت الاسلام پژمان فر

حجت الاسلام نصرالله پژمان فر، نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، با اشاره به رفتارهای زیرکانه غربی ها، اظهار کرد: غربی ها هموراه تلاش می کنند، بدون قبول تعهدی در مقابل گفته های خود به راحتی به اهداف خود دست پیدا کنند که باید به این نکته توجه داشته باشیم.

 

وی خاطر نشان کرد: ما با این رویکرد که به دنیا نشان دهیم، کشوری صلح طلب هستیم و از انرژی هسته ای به عنوان حق مسلم خود همواره در مسیر صلح آمیز استفاده می کنیم در ارتباط با موضوع هسته ای عقب نشینی زیادی انجام دادیم ولی در مقابل کشورهای غربی با یک رویکرد شیطنت آمیز تلاش کردند که مردم و ملت را به این مسأله متعهد کنند.

 

نماینده مردم مشهد در مجلس در ادامه با اشاره به گزارش آمانو و این که هیچ نشانه موثقی درباره انحراف مواد هسته‌ای در ارتباط با جنبه‌های نظامی احتمالی در برنامه هسته‌ای ایران نیافته است، تصریح کرد: امروز برای غربی ها، روز امتحان به شمار می رود تا در برابر ظلمی که بیش از 12 سال نسبت به ایران با تحمیل تحریم های هسته ای انجام دادند، پاسخگو باشند.

 

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس مختوم شدن پرونده «پی ام دی» و برداشته شدن قدم های حداقلی از سوی غربی ها در این موضوع را از شروط ادامه برجام دانست و اظهار کرد: اگر غربی ها در برابر حقوق ملت ایران تسلیم شوند در مقابل ایران نیز مسیر را با توجه به تعهدات خود ادامه می دهد ولی در غیر این صورت مردم ایران هیچ گونه تعهدی نسبت به خواسته های غربی ها نخواهند داشت و به فعالیت های خود بیش از پیش ادامه می دهند.

 

حجت الاسلام پژمان فر تأکید کرد: غربی ها تلاش می کنند تا با رویکرد دبّه کردن، مسائل خود را پیش ببرند و این در حالی است که آن ها در مقابل امتیازات بسیاری که به دست آوردند، هرگز عقب نشینی نمی کنند بلکه به دنبال گرفتن امتیارت بعدی هستند.

 

وی در ادامه خاطر نشان کرد: این مسأله غربی ها باید برای مسؤولان تذکری باشد که نسبت به زیاده خواهی غرب مقاومت کنند و اجازه ندهند که آن ها با اتکا به مطالبات غیر منطقی خود، افزون بر این که حقوق ملت ایران را تضییع کردند با ادامه این روند عزّت و اقتدار کشور را نیز خدشه دار کنند./844/302/ب1

ارسال نظرات