۲۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۲
کد خبر: ۳۰۷۲۵۵

ستاد مرکزی انتخابات استان هرمزگان افتتاح شد

خبرگزاری رسا ـ ستاد مرکزی انتخابات استان هرمزگان با حضور استاندار هرمزگان، معاونان و فرمانداران شهرستان‌های استان افتتاح شد.
انتخابات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، جاسم جادری، استاندار هرمزگان امروز شنبه در مراسم افتتاح ستاد مرکزی انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در بندرعباس اظهار داشت: فعالیت رسمی ستاد همزمان با سراسر کشور و با اعلام وزارت کشور آغاز می‌شود.

 

وی آغاز ثبت نام کاندیداهای انتخاباتی از 26 آذر ماه اعلام کرد و افزود: داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان رهبری از 26 آذر تا دوم دی ماه امسال به مدت 7 روز فرصت دارند که خود و یا نماینده آن‌ها به فرمانداری مرکز حوزه انتخابیه و یا وزارت کشور برای ثبت نام مراجعه کند.

 

استاندار هرمزگان با بیان اینکه ثبت‌نام داوطلبان حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی 2 روز پس از آغاز ثبت نام مجلس خبرگان آغاز می‌شود، تصریح کرد: داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی به‌منظور اعلام کاندیداتوری باید در مهلت تعیین شده به ستاد انتخابات یا فرمانداری‌های مراکز حوزه انتخابیه، سفارتخانه‌ها و کنسولگری‌ها و نمایندگی‌های سیاسی جمهوری اسلامی ایران در خارج کشور مراجعه و فرم ثبت‌نام را تکمیل کنند.

 

جادری در ادامه با بیان اینکه هدف دولت برگزاری انتخاباتی قانونمند است، تصریح کرد: نباید علایق شخصی و جناحی سبب خدشه وارد کردن به رکن مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی و مشارکت حداکثری مردم شود.

 

وی بیان داشت: عوامل اجرایی و ستاد انتخابات استان از هم‌اکنون برنامه‌ریزی‌های لازم را برای برگزاری انتخابات قانونی، سالم و پرشور داشته باشند.

 

استاندار هرمزگان در ادامه با هشدار به مسئولان و دست‌اندرکاران انتخابات بیان داشت: اگر مشاهده شود امکانات دولتی بر له و یا علیه فردی خاص در انتخابات استفاده شده برخورد جدی صورت می‌گیرد./851/101/ب2

ارسال نظرات