۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۰
کد خبر: ۳۰۷۱۸۴
معاون فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه:

نامه رهبر انقلاب اسلام ناب را از اسلام آمریکایی متمایز می‌کند

خبرگزاری رسا ـ حجت‌الاسلام شرفخانی با اشاره به اینکه نامه رهبری در راستای تمایز اسلام آمریکایی از اسلام ناب محمدی است، گفت: موسسات، مجموعه‌ها، علما و اندیشمندان تمام جوامع در حمایت و پشتبانی از این حرکت رهبر معظم انقلاب با استفاده از ابزارهای مدرن و روش‌های نوین معارف قرآنی را در اختیار جوانان تشنه معنویت غرب قرار دهند.
حجت الاسلام شرفخاني

حجت‌الاسلام شرفخانی معاون فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، در خصوص نامه دوم رهبر معظم انقلاب به جوانان غربی، گفت: به طور قطع نامه رهبر معظم انقلاب اثرگذاری جدی در جوانان غرب و مردم اروپا داشته و در تاریخ ثبت خواهد شد.

 

وی با اشاره به اینکه این نامه دو رویکرد دارد، افزود: یک رویکرد این نامه خطاب به جوانانی است که دنبال حقیقت هستند اما حاکمیت رسانه‌های آنها به نوعی اسلام هراسی را گسترش می‌دهد بنابراین ضرورت داشت که از نقطه مطلوبی یک روشنایی برای آنها ایجاد شود.

 

معاون فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه، در ادامه عنوان کرد: زمانیکه این نامه در اختیار جوانان غربی قرار گیرد سبب ارجاع دادن آنها به اسلام حقیقی، قرآن و سیره اهل‌بیت(ع) است تا آنان متوجه شوند که آنچه به نام اسلام به آنان ارائه می‌شود اسلام ناب نیست بلکه اسلام آمریکایی و صهیونیستی است.

 

حجت‌الاسلام شرفخانی، عنوان کرد: در سال‌های گذشته شاهد این هستیم که توجه ادیان دیگر در جوامع مختلف به دین اسلام، قرآن و کلمات اهل‌بیت(ع) بیشتر شده است این اقبال مردم برای حاکمیت استکباری یک نگرانی شدیدی ایجاد کرده است که اگر اسلام در آن کشورها گسترش پیدا کند به طور قطع حاکمیت همراه با ظلم آنها از بین خواهد رفت.

 

وی در ادامه اظهار داشت: امروز بیداری اسلامی از منطقه آسیای غربی شروع شده و تا قلب اروپا و کشورهای غربی پیش رفته است، اگر کلام حق اسلام در تمام جوامع طنین‌انداز شود کسانی که دنبال حق هستند آن را پذیرفته و حرکت جدیدی در یاری این دین الهی آغاز خواهند کرد که امیدواریم مقدمات ظهور را فراهم کند.

 

معاون فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه، با اشاره به رویکرد دیگر نامه رهبری، بیان داشت: باید موسسات، مجموعه‌ها، علما و اندیشمندان تمام جوامع در حمایت و پشتبانی از این حرکت رهبر معظم انقلاب با استفاده از ابزارهای مدرن و روش‌های نوین معارف قرآنی را در اختیار جوانان تشنه معنویت غرب قرار دهند.

 

حجت‌الاسلام شرفخانی، در ادامه ابراز کرد: علما و اندیشمندان جهان اسلام اعم از اهل سنت و اهل شیعه همه باید از نامه رهبر معظم انقلاب بهره کافی ببرند و اسلام حقیقی را برای همه مردم دنیا تبین کنند تا گروه‌های انحرافی که به نام اسلام هر گونه جنایت و ظلمی را مرتکب می‌شود رسوا شوند.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: باید جوانان اروپایی و آمریکایی متوجه شوند که اسلام حقیقی برگرفته از قرآن و اهل‌بیت(ع) دینی است که بر نوع‌دوستی و انسان دوستی تاکید فراوان دارد و با اسلام کسانی که زیر پرچم اسلام دست به هر جنایتی می‌زنند کاملا متفاوت است./807/302/ب1

ارسال نظرات