۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱
کد خبر: ۳۰۷۱۲۰
نایب رییس مجلس در گفت وگو با رسا:

نامه رهبری آغازی برای انتقال پیام اسلام ناب و بسترساز تحولات فرهنگی در غرب خواهد شد

خبرگزاری رسا ـ نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: نامه رهبر معظم انقلاب گام بلندی در شناسایی ریشه این رفتارهای خشن توسط جوانان اروپایی خواهد بود که امیدورایم آغازی برای انتقال پیام اسلام حقیقی و بسترسازی تحولات فرهنگی در آینده جوانان غربی شود.
حجت الاسلام ابوترابي فرد نشست خبري حجت الاسلام ابوترابي فرد در دفتر خبرگزاري رسا مشهد حجت الاسلام ابوترابي فرد

حجت‌الاسلام سید محمد حسن ابوترابی فرد نایب رییس مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، گفت: نامه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی به جوانان غرب شروع یک نگاه ویژه به غرب در آستانه امید به یک تحول فرهنگی، فکری و سیاسی در قاره اروپا است.

 

وی افزود: به گمانم رهبر معظم انقلاب فضای امروز اروپا و نگاه جوانان این قاره را مناسب ارزیابی کردند که گوش شنوایی برای دریافت پیام انقلاب اسلامی پیدا کردند، به همین دلیل با طرحی ابتکاری برای آنها نامه می‌نویسند تا آنها را به سوی اسلام دعوت کنند.

 

نایب رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش رسانه‌های نظام سلطه و صهیونیستی در وارونه نشان دادن اسلام به جوانان غربی، عنوان کرد: رفتارهای مزدوران غربی در وارونه نمودن آموزه‌های دینی این الزام را خلق کرد که رهبر معظم انقلاب به عنوان سکاندار دنیای اسلام به تبین معارف و واقعیت‌های آموزه‌های دینی پرداخته و چهره واقعی اسلام را به قلم خویش برای جوانان غربی تبین کنند.

 

حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد با اشاره به محور دیگر این نامه، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب ضرورت علل شکل‌گیری جریان‌های خشن و رفتارهای تروریستی در دنیای امروز را در نامه به جوانان غربی تبین کردند.

 

وی افزود: جوانان غرب باید بدانند که مبدا خلق رفتارهای مبتنی بر خشنونت ریشه در رفتارهای استعمارگونه نظام سلطه و دنیای غرب داشته است.

 

نایب رییس مجلس شورای اسلامی بیان داشت: رفتارهای دیروز و امروز نظام سلطه و سردمداران قدرت سیاسی غرب زمینه شکل‌گیری این جریان‌های خشن را ایجاد کرده است، بنابراین باید در مرحله نخست ریشه این رفتارها شناسایی شده و خشکانده شود.

 

حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد در پایان خاطرنشان کرد: نامه رهبر معظم انقلاب گام بلندی در شناسایی ریشه این رفتارهای خشن توسط جوانان اروپایی خواهد بود که امیدواریم آغازی برای انتقال پیام اسلام حقیقی و بسترسازی تحولات فرهنگی در آینده جوانان غربی شود./807/ت302/ج

ارسال نظرات