۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۹
کد خبر: ۳۰۶۶۳۸
بذرپاش:

اتهام تندروی برای بیرون راندن نیروهای انقلابی از میدان مقاومت است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از کسانی که به نیروهای انقلابی و ارزشی اتهام تندوری می زنند، گفت: اتهام زدن از شگردهای دشمن است تا کسانی را که بر مبنای اصول انقلاب ایستادگی می‌کنند انگ تندرو بزنند تا آنها را از میدان مقاومت بیرون کنند، همین افراد امام راحل را از تندروترین افراد معرفی می‌کنند.
مهرداد بذرپاش، عضو شوراي مرکزي فراکسيون اصولگرايان مجلس شوراي اسلامي مهرداد بذرپاش نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، امروز به مناسبت روز دانشجو در دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی، در پاسخ به انتقاد یکی از دانشجویان درباره انتخابات، گفت: به اعتقاد من انتخابات در کشور ما قانونی است و نباید با بی‌انصافی گفته شود که در انتخابات سال 88 تقلب شده است زیرا در هر دو انتخابات 88 و 92 طراز ملت بودند و دولت و شورای نگهبان آن را برگزار کرده است.

 

وی افزود: زمانی که دولت احمدی‌نژاد در سال 88 رای آورد طرفداران خاتمی پشت سر هاشمی رفسنجانی جمع شدند که آن اتفاقات افتاد و قطعنامه 1929 وضع و مذاکرات متوقف شد مذاکرات اخیر نیز برای رفع این قطعنامه بود بنابراین برخی تلاش نکنند که آدرس غلط بدهند.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، عنوان کرد: از سال 82 زمان خاتمی بحران هسته‌ای شروع شد و شورای حکام و آژانس قطعنامه علیه ما صادر کردند.

 

بذرپاش با اشاره به مساله نفوذ، اظهار داشت: برخی نفوذ را سیاسی تلقی می‌کنند اما نفوذ در همه عرصه‌های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی تاثیرگذار است، امروز با وجود مراوده‌های خارجی حتی یک پیشنهاد سرمایه‌گذاری داده نشده است.

 

وی در خصوص شرایط کشور سوریه، بیان داشت: از همان سال 88 فتنه‌گران شعار نه غزه و نه لبنان را ساخته و با فریب برخی از مردم آن را مطرح کردند اگر تیر آنها در سوریه به سنگ نمی‌خورد شاید امروز داعش در کف خیابان‌های تهران بود.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، ابراز کرد: آمریکا در کشور افغانستان دشمن فرضی درست کرده و این کشور را با خاک یکسان می‌کند اما اگر  در کشور خود حرفی از دشمن واقعی بزنیم به ما برچسب تندرو می‌زنند.

 

بذرپاش افزود: این از شگردهای دشمن است تا کسانی را که بر مبنای اصول انقلاب ایستادگی می‌کنند انگ تندرو بزنند تا آنها را از میدان مقاومت بیرون کنند، همین افراد امام راحل را از تندروترین افراد معرفی می‌کنند.

 

وی با اشاره امنیت موجود در کشور، گفت: بدون تردید هدف اصلی گروه‌های تروریستی ایجاد نا امنی در کشور ایران است اما در حوزه امنیت با وجود داشتن دو هزار کیلومتر مرز خاکی با عراق، افغانستان، و پاکستان در امنیت و آرامش به سر می‌بریم.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در خصوص مشکلات اقتصادی کشور، ابراز کرد: متاسفانه بعد از گذشت 35 سال از انقلاب مشکلات اقتصادی در کشور ما حل نشده است در این زمینه نیز باید مسیر درست مدیریت اقتصادی در دانشگاه‌ها ریل‌گذاری شود.

 

بذرپاش در پایان خاطرنشان کرد: اگر امروز کشوری مانند آمریکا با قلدری به دنیا زور می‌گوید به این علت است که در حوزه صنعت و فناوری پیشرفت کرده و به ثروت و قدرت دست یافته است، پیشرفت علم و فناوری تولید در نهایت منجر به کسب ثروت و قدرت می‌شود./807/پ202/ج1

ارسال نظرات