۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۳۰۶۲۱۲
آیت الله دری نجف آبادی:

هیچ مسؤول و نهادی حق حمایت از فتنه‌گران را ندارد

خبرگزاری رسا ـ آیت الله دری نجف آبادی با بیان این که فتنه‌گران امروز به دنبال نفوذ در دانشگاه‌ها هستند، گفت: امروز در کشور هیچ ارگان، نهاد و مسؤولی حق حمایت از فتنه‌گران را ندارد.
آيت الله دري نجف آبادي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، در خطبه‌های امروز نماز جمعه اراک با بیان این که دانشگاه‌ها به جای پرداختن به بازی‌های سیاسی در خدمت پیشرفت کشور باشند، گفت: دانشگاه ها بازوی توانمند عزت، شرف و پیشرفت ایران اسلامی محسوب می شوند و باید علم و فناوری کشور را ارتقا دهند.

 

سخنرانان در دانشگاه ها از وارد کردن آتش فتنه به دانشگاه پرهیز کنند

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به این که 16 آذر ماه روز پراهمیتی در تقویم انقلاب اسلامی ایران است، خاطر نشان کرد: دانشگاه ها باید در کمال آرامش به این روز بپردازند و کسانی که به این مناسبت برای سخنرانی در دانشگاه ها به این استان سفر می کنند، آرامش را حفظ کرده و منطقی سخن بگویند.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان این که سخنرانان در دانشگاه ها از وارد کردن آتش فتنه به دانشگاه پرهیز کرده و از معرکه سازی خودداری کنند، افزود: نباید از فتنه حمایت شده و روی خون شهدا موج سواری شود.

 

امام جمعه اراک با تاکید بر این که ملت ایران هیچ گاه فتنه‌گری فتنه‌گران در جریان انتخابات سال 88 را از یاد نبرده و نخواهند برد، اظهار کرد: همه ملت فتنه و فتنه‌گران را محکوم کرده و اجازه نخواهند داد، آنان روی موج خون شهدا موج‌سواری کنند.

 

اسلام اصیل و واقعی اسلام ناب محمدی است

آیت الله دری نجف آبادی با بیان این که فتنه‌گران امروز به دنبال نفوذ در دانشگاه‌ها هستند، اظهار کرد: امروز در کشور هیچ ارگان، نهاد و مسؤولی حق حمایت از فتنه‌گران را ندارد، گفت: امروز دانشگاه‌ها و دانشجویان مراقب توطئه‌های فتنه گران باشند و اجازه هیچ عرض اندامی را به فتنه‌گران ندهند.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان این که دین مبین اسلام با آدم کشی مخالف است، خاطر نشان کرد: اسلام دین برادری است و مسلمانان می‌دانند که اسلام اصیل و واقعی اسلام ناب محمدی است و امروز جنایات داعش و اسرائیل و منافقین و آل‌سعود در کشورهای اسلامی بسیار تآسف بار است.

 

امام جمعه اراک به نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا اشاره کرد و بیان کرد: اگر جریان های اسلام ستیز اجازه دهند که این نامه حکیمانه به گوش جوانان غرب برسد آن دسته از جوانانی که روح پاکی دارند به این پیام لبیک خواهند گفت و تحولی عظیم در جهان به وجود می‌آید.

 

گزارش اخیر آمانو پیرامون فعالیت‌های هسته‌ای ایران

آیت الله دری نجف آبادی خاطر نشان کرد: گزارش اخیر آمانو پیرامون فعالیت‌های هسته‌ای ایران بیانگر آن بود که در 12 سال گذشته ایران هیچ انحرافی در فعالیت‌های هسته‌ای نداشته است و همچنین در تمام این مدت تهدیدها و فشارهای بسیاری را از سوی دشمنان و به ویژه غرب تحمل کرده است.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در ادامه با بیان این که آمریکا و انگلیس در نهایت نتایج ناگوار اقدامات خود را خواهند دید، گفت: آمریکا جنایتکاری همچون نتانیاهو را در منطقه رها کرد و به دنبال آن جمع کثیری از مردم لبنان و فلسطین به خاک و خون کشیده شدند و تعداد زیادی به جرم آزادی خواهی در زندان ها به اسارت کشیده شده و انواع شکنجه را تحمل می کنند./842/201/ب1

ارسال نظرات