۰۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۳۰۵۲۰۲
نماینده ولی فقیه در استان البرز:

مسؤولان با اقدامات پیشگیرانه جلوی نفوذ دشمن را بگیرند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین حسینی همدانی با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر این‌که نباید از نفوذ دشمن در جامعه اسلامی غفلت شود، گفت: امروز مردم و مسؤولان باید هوشیار باشند و قبل از نفوذ دشمن اقدامات پیشگیرانه را اعمال کنند.
آيت الله سيد محمدمهدي حسيني همداني نماينده ولي فقيه در استان البرز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان البرز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدمهدی حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج در خطبه‌های امروز نماز جمعه بیان کرد: سخنان اخیر مقام معظم رهبری در جمع بسیجیان را در رابطه با راه های نفوذ دشمن باید جدی و سرلوحه امور خود قرار دهیم و این هشدارها را جدی بگیریم.

مسؤولان ایران اسلامی نقشه های شوم دشمنان را نقش بر آب کنند

حجت الاسلام والمسلمین حسینی همدانی با بیان این که مقام معظم رهبری فرمودند نباید از نفوذ دشمن در جامعه اسلامی غفلت شود، اظهار داشت: امروز مردم و مسؤولان باید هوشیار باشند همچنین باید قبل از نفوذ دشمن اقدامات پیشگیرانه را اعمال کنند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز بیان کرد: امروز همگان شاهدیم که دشمنان اسلام خواسته های نابجای خود را به راه های مختلف القا می کنند و در این راستا مسؤولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید با برنامه ریزی های دقیق و منسجم نقشه های شوم دشمنان را نقش بر آب کنند.

حرکت معنوی رییس جمهوری روسیه بی نظیر و بی بدیل بود

امام جمعه کرج در رابطه با کنفرانس سران و مقام های کشورهای تولید کننده گاز جهان در تهران، گفت: این کنفرانس بزرگ گامی مؤثر در همگرایی برای عرضه انرژی و سبب تعامل خوب و پسندیده بین کشورها شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی همدانی با بیان این که سفر رییس جمهوری روسیه به ایران و دیدار وی با مقام معظم رهبری بسیار ارزشمند است، خاطر نشان کرد: حرکت معنوی رییس جمهوری روسیه در این دیدار بی نظیر و بی بدیل بود و این مهم در داخل و خارج از کشور بازتاب گسترده ای به همراه داشت.

اربعین حسینی نماد ظلم ستیزی و استکبار ستیزی

نماینده ولی فقیه در استان البرز با اشاره به این که اربعین حسینی حرکتی مهم و ارزشمند در مسیر حرکت رسول خدا است که همواره ضد استکبار و ظلم است، بیان کرد: این روز با برکات فراوانی برای جهان اسلام و تشیع همراه است زیرا عشق به اهل بیت عصمت طهارت (ع) در آن مشهود است.

امام جمعه کرج با بیان این که اربعین در عین ظلم ستیزی و استکبار ستیزی، فرصتی برای بازگشت به ارزش های دینی و الهی است، خاطرنشان کرد: اربعین متعلق به هیچ فرقه و جمعیت خاصی نیست بلکه از مکتب حسینی و عاشورا برگرفته شده که شعار آن ظلم ستیزی و استکبار ستیزی است.

وحدت مسلمانان جهان در راستای نابودی دشمنان اسلام

حجت الاسلام والمسلمین حسینی همدانی با بیان این که اتحاد جهان اسلام در اربعین حسینی سبب هراس استکبار و زورگویان جهان می شود، گفت: اجتماع پرشور مسلمانان جهان در اربعین حسینی منجر به وحدت مسلمین جهان در راستای نابودی دشمنان اسلام در سرزمین های اسلامی فلسطین، عراق، سوریه، یمن، پاکستان، افغانستان و بحرین است.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با بیان این که حرکت میلیونی مسلمانان جهان در اربعین حسینی خاری در چشم استکبار جهانی است، گفت: اجتماع پرخروش مسلمانان جهان در عراق اقتدار دینی و الهی را به نمایش می گذارد.

مکتب بسیج همیشگی، ماندگار و ارزش مدار است

حجت الاسلام والمسلمین حسینی همدانی در ادامه با بیان این که یکی از جلوه های مکتب اربعین و عاشورا بسیج است، اظهار کرد: همانطور که مکتب حسینی تمام ناشدنی است، مکتب بسیج هم پایانی ندارد و مکتب بسیج همیشگی، ماندگار و ارزش مدار است زیرا این مکتب و تفکر از اسلام و ارزش های دینی دفاع می کند./876/201/ب1

ارسال نظرات