۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲
کد خبر: ۳۰۴۹۶۴
نماینده ولی فقیه در قزوین:

نگاه عادلانه باید در جامعه حاکم شود

خبرگزاری رسا ـ‌ نماینده ولی فقیه در قزوین با تأکید بر این‌که باید نگاه عادلانه در جامعه حاکم شود، گفت: نباید اجازه داد یک نفر صاحب منابع مالی و امکانات گسترده شود و عده‌ای دیگر فقیر و گرسنه بمانند.
حجت الاسلام عبدالکريم عابديني حجت الاسلام والمسلمين عابديني حجت الاسلام والمسلمين عابديني، نماينده ولي فقيه در قزوين

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در قزوین صبح امروز در دیدار اعضای شورای شهرستان قزوین اظهار کرد: کسانی که به‌عنوان اعضای شورا انتخاب می‌شوند با توجه به نگاه اعتمادی که مردم به آن‌ها دارند مورد احترام مردم و قانون‌گذاران قرار دارند.

وی تصریح کرد: به همان میزان که مردم به شوراها اعتماد کرده و امانتی را به آن‌ها سپرده‌اند مسؤولیت اعضای شورا را سنگین‌تر و جایگاه آن را سرنوشت‌ساز کرده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین خطاب به اعضای شورای شهرستان قزوین بیان کرد: حال که این تمکن و جایگاه را پیدا کرده‌اید طبق دستور قرآن باید برای اقامه نماز تلاش کنید.

امام‌جمعه قزوین با تأکید بر این که اقامه نماز فقط نماز خواندن نیست، افزود: اقامه نماز همان خدمت به مردم در ابعاد مختلف، جلوگیری از نفوذ دشمن، مبارزه با استکبار و در مجموع کار حسینی کردن است.

وی با بیان این‌که شوراها باید از ظرفیت پشتیبانی و حمایتی مردم برای حفظ انقلاب و دستاوردهای آن استفاده کنند، اضافه کرد: مشکل مردم تنها آب و نان و مسکن نیست بلکه جامعه امروز افزون بر آب، نان و مسکن نیازمند آرامش خاطر، ایمان، اعتقاد، اخلاق دینی، عدالت و قسط است.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی با تأکید بر این‌که باید نگاه عادلانه در جامعه حاکم شود، افزود: نباید اجازه داد یک نفر صاحب منابع مالی و امکانات گسترده شود و عده‌ای دیگر فقیر و گرسنه بمانند.

امام‌جمعه قزوین با بیان این‌که باید از کلید عدالت برای اجرای عدالت استفاده شود، تشریح کرد: حتی اگر کسی نتواند از حق خودش دفاع کند، مسؤولان موظف هستند حق او را ادا کنند و نباید حق مظلومی ضایع شود.

وی خاطرنشان کرد: توده‌های مردم علاقه‌مند به دین هستند؛ جنس مردم خدا، اخلاق و عدالت را می‌خواهد و مسؤولان باید از ظرفیت‌های موجود برای رفع مشکلات این مردم خداجو به خوبی استفاده کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین در پایان یادآور شد: اگر کارها برای رضای خدا انجام شود چه به موفقیت دست پیدا کنیم و چه موفقیتی به‌دست نیاوریم در پیش خدا روسفید خواهیم شد./955/202/ب1

ارسال نظرات