۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۹
کد خبر: ۳۰۴۸۸۸
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی:

امر به معروف و نهی از منکر سبب برقراری امنیت و کاهش جرم در جامعه می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: در ایران اسلامی امر به معروف و نهی از منکر از ارزش بالایی برخوردار است و این مهم سبب برقراری امنیت و کاهش جرم در جامعه می‌شود.
حجت الاسلام صفر قربان پور مدير کل تبليغات اسلامي استان مرکزي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، حجت الاسلام  صفر قربانپور، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی بعد از ظهر امروز چهارشنبه چهارم آذر، در همایش طلایه داران امر به معروف و نهی ازمنکر بیان کرد: احیاء، ترویج و گسترش فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی امری ضروری محسوب می شود.

 

توسعه امر به معروف در بین نسل جوان

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی بیان کرد:  اشاعه بی حجابی، منکرات شبکه های اجتماعی، تحریف در عزاداری ها و هنجار شکنی در سطح جامعه، نشان دهنده این موضوع است که امر به معروف و نهی از منکر  ضرورتی مهم است و باید به خوبی انجام شود.

 

حجت الاسلام  قربانپور با اشار به این که توسعه امر به معروف در بین نسل جوان بسیار مهم است، گفت: در ایران اسلامی امر به معروف و نهی از منکر از  ارزش بالایی برخوردار است و این مهم سبب برقراری امنیت و کاهش جرم در جامعه می‌شود.

 

احیای امر به معروف و نهی از منکر یکی از خواسته های مقام معظم رهبری

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با بیان این که احیای امر به معروف و نهی از منکر یکی از خواسته های مقام معظم رهبری است، خاطر نشان کرد: همه و همه باید در راستای تحقق این خواسته معظم له، برنامه ریزی و تلاش کنند.

 

حجت الاسلام  قربانپور بیان کرد: تشکیل شورای امربه معروف و نهی ازمنکر در راستای برنامه ریزی اجرای این فریضه الهی و تشکیل گروه های طلایه داران امر به معروف و نهی ازمنکر برای اجرای این فریضه، دو اصل مهم ستاد امربه معروف است.

 

بی تفاوتی در برابر امر به معروف و نهی از منکر سبب مشکلات و معضلات

مدیر کل تبلیغات اسلامی  استان مرکزی خاطر نشان کرد: عملیاتی کردن طرح طلایه داران امر به معروف و نهی ازمنکر منجر به گسترش معروف و برچیده شدن منکرات در جامعه می شود.

 

حجت الاسلام  قربانپور با بیان این که بی تفاوتی در برابر امر به معروف و نهی از منکر سبب مشکلات و معضلاتی جامعه  اسلامی می شود، گفت: نهادینه کردن امر به معروف‌ و ‌نهی از منکر یکی از ویژگی‌های شاخص جامعه اسلامی است.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی  استان مرکزی در ادامه با بیان این که اجرای فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر وظیفه ای همگانی است، گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آحاد مردم و مسؤولان باید در اجرای امر به معروف‌ و نهی از منکر گام بردارند./842/202/ب2

ارسال نظرات