۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۰
کد خبر: ۳۰۴۷۰۸
مدیر عامل بانک ملت خبرداد؛

تشکیل کارگروهی از نخبگان اقتصادی برای عملی کردن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی

خبرگزاری رسا ـ رستگار با اشاره به تسهیلات و خدمات بانک ملت گفت: از صاحبنظران و نخبگان اقتصادی دعوت شده تا بتوانیم فرمایشات رهبر انقلاب در زمینه ضرورت اجرایی شدن سیاست‌های اقتصادی مقاومتی را عملیاتی کنیم.
مديرعامل بانک ملت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، علی رستگار، مدیر عامل بانک ملت، امشب در دیدار با حضرت آیت الله سبحانی با بیان این که بانک ملت بزرگترین مؤسسه مالی ایران است، گفت: این بانک بالاترین منابع را در اختیار داشته و نقش بی‌بدیلی در اقتصاد کشور دارد.


وی با اشاره به تسهیلات و خدمات بانک ملت افزود: در زمینه پرداخت تسهیلات قرض الحسنه برای ازدواج 14 هزار میلیارد وام ازدواج پرداخت شده است، برای آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد 200 میلیارد ریال، اشغال مددجویان بهزیستی و کمیته امداد6 هزار میلیارد، خوداشتغالی و مشاغل خانگی 3 هزار میلیارد، تعمیر واحدهای مسکونی 200 هزار میلیارد تسهیلات پرداخت شده است.


رستگار با بیان این که 63 مدرسه در مناطق گوناگون کشور از سوی بانک ملت ساخته شده و در اختیار آموزش و پرورش قرارداده شده است، اظهار داشت: این مدارس در استان ها و شهرهای کردستان، شهرکرد، ایلام، زاهدان، ارومیه، کرمانشاه، تربت جام در دیگر شهرها احداث شده است.


وی ادامه داد: بانک ملت در پروژه های بزرگی شرکت داشته است، 4 میلیارد دلار عاملیت پارس جنوبی در عسلویه، 650 میلیون یورو عاملیت برای تکمیل پالایشگاه بندرعباس، 14 هزار میلیارد از منابع داخلی بانک برای کمک به کشاورزان و خرید محصولات آنان پرداخت شده است؛ همچنین12 هزار میلیارد نیز برای گازرسانی به مناطق محروم کشور هزینه شده است.


مدیر عامل بانک ملت با اشاره به تسهیلات بانک ملت ویژه طلاب ابراز داشت: بانک ملت وام های قرض الحسنه در اختیار طلاب قرار داده که سبب خرسندی مدیر حوزه های علمیه نیز شده است، بانک ملت در زمینه ایجاد اشتغال در کشور فعالیت خوبی دارد.


وی عنوان کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری درباره اقتصاد مقاومتی که سبب اتکای به درون می شود در دستور کار بانک ملت قرار گرفته است، باید زیرساخت های کشور را ساخت که به سبب آن اشتغال ایجاد شود، اگر اشتغال پدید آید تولید افزایش پیدا می کند و قیمت ها شکسته می شود.


مدیرعامل بانک ملت خاطرنشان کرد: از صاحبنظران و نخبگان اقتصادی دعوت شده تا بتوانیم فرمایشات رهبر انقلاب در زمینه ضرورت اجرایی شدن سیاست های اقتصادی مقاومتی را عملیاتی کنیم؛ باید از امکانات درون کشور استفاده کرد./1323/پ202/ف2

ارسال نظرات