۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۴
کد خبر: ۳۰۴۴۶۹
همزمان با هفته بسیج؛

بسیج طلاب استان مرکزی بیش از 100 برنامه متنوع برگزار می‌کند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیان استان مرکزی با بیان این که بسیج طلاب استان مرکزی همزمان با هفته بسیج بیش از 100 برنامه متنوع برگزار می کند، گفت: جشنواره فرهنگی ورزشی، کرسی های آزاداندیشی و دیدار با خانواده های شهدا و دیدار با ائمه جماعت استان برخی از برنامه های بسیج طلاب استان مرکزی در هفته بسیج است.
حجت الاسلام محمد رضا صادق پور مسؤول سازمان بسيج طلاب و روحانيان استان مرکزي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، حجت الاسلام محمد رضا صادق پور، مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیان استان مرکزی، دوشنبه دوم آذرماه در حاشیه همایش طلاب و مبلغان بسیجی استان مرکزی که در کانون بسیج اراک برگزار شد بیان کرد: امروز در جبهه جنگ نرم، طلاب به خوبی نقش آفرینی می کنند.

 

بسیج طلاب در جامعه اسلامی نقش بصیرت افزایی را بر عهده دارد

مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیان استان مرکزی با بیان این که بسیج طلاب در جامعه اسلامی نقش بصیرت افزایی و تبیین مسائل دینی و شرعی را برعهده دارد، خاطر نشان کرد: بسیج طلاب در کشور در مسیر نهادینه کردن فرهنگ دینی واسلامی به خوبی نقش آفرینی می کنند.

 

حجت الاسلام صادق پور با اشاره به این که روحانیان در طول تاریخ همواره وظایف سنگینی را بر دوش داشته اند، تاکید کرد: در این راستا بسیج طلاب باید هدایتگر جامعه باشند و همچنین اندیشه های انقلابی را در بین جوانان تبیین کنند.

 

ترویج آموزه های انقلابی در جامعه اسلامی

 مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیان استان مرکزی خاطر نشان کرد: بسیج طلاب باید با نشست ها و همایش های مختلف خطراتی را که دین را تهدید می نماید مقابله کند و در راستای ترویج آموزه های انقلابی در جامعه اسلامی گام های اساسی را طی کنند.

 

حجت الاسلام صادق پور با بیان این که امام خمینی می فرمایند امروز یکی از ضروری ترین تشکل ها بسیج دانشجویی و طلاب است، گفت: امروز همگان در ایران اسلامی باید مدافع اصولی باشیم که امام راحل ترسیم کرده اند و شهدا ادامه دهنده راهشان بوده اند.

 

روحانیان در مسیر اهداف امام و شهدا گام بردارند

مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیان استان مرکزی خاطر نشان کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران روحانیان باید در مسیر اهداف امام خمینی و شهدای والامقام گام بردارند و از این اهداف پسندیده در جامعه بهره مند شوند.

 

حجت الاسلام صادق پور در ادامه با بیان این که بسیج طلاب استان مرکزی همزمان با هفته بسیج بیش از 100برنامه متنوع برگزار می کند، گفت: ویژه برنامه های پایگاه های بسیج، جشنواره فرهنگی ورزشی، کرسی های آزاداندیشی و دیدار با خانواده های شهدا و عطرافشانی مزار شهدا و دیدار با ائمه جماعت ستان مرکزی برخی از برنامه های بسیج طلاب استان مرکزی در هفته بسیج است./842/203/ب2

ارسال نظرات