۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۹
کد خبر: ۳۰۴۴۵۴
آیت الله صافی:

مصمم بودن ناجا به اجرای احکام اسلام سبب کاهش مفاسد می شود

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله صافی با اشاره به اهمیت نیروی محترم انتظامی در جلوگیری از مفاسد گفت: بسیاری از مفاسد فرهنگی و اقتصادی و امنیتی که در جامعه به وجود می‌آید با فداکاری نیروی انتظامی برطرف می‌شود و اگر نهاد مصمم به اجرای احکام اسلام به خصوص امر به معروف و نهی از منکر باشد، بیشتر این خلاف‌ شرع‌ها برطرف خواهد شد، از این رو باید در امر به معروف و نهی از منکر پیش‌قدم باشد.
ايه الله صافي گلپايگاني

به گزارش خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله صافی گلپایگانی در دیدار فرمانده نیروی انتظامی استان قم با تقدیر و تشکر از فعالیت ها گفت: کار شما کار انبیاست؛ تامین امنیت مردم عزیز، و ایجاد آرامش در جامعه باعث می شود مردم بتوانند بهتر به وظایف دینی خود عمل کنند. بدانید در این کار بزرگی که انجام می دهید ثواب زیادی می برید و قلب حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه را از خود مسرور می سازید.


وی  با اشاره به اهمیت نیروی محترم انتظامی در جلوگیری از مفاسد افزود: بسیاری از مفاسد فرهنگی و اقتصادی و امنیتی که در جامعه به وجود می‌آید با فداکاری شما عزیزان برطرف می‌شود و اگر شما مصمم به اجرای احکام اسلام به خصوص امر به معروف و نهی از منکر باشید، بیشتر این خلاف‌ شرع‌ها برطرف خواهد شد، لذا شما باید در امر به معروف و نهی از منکر پیش‌قدم باشید.


این مرجع تقلید در ادامه، با بیان موقعیت ویژه قم در جهان اسلام اظهار داشت: قم شهر با عظمتی است که در انظار جهانیان قرار گرفته است؛ بنابراین باید شما عزیزان نسبت به افزایش فضای معنوی در این شهر اهتمام بیشتری کنید؛ باید طوری رفتار کنید که امنیت و آسایش مردم در همه زمینه‌ها بخصوص در زمینه دین تأمین شود و این طور نباشد که قم، برای کسانی که می‌خواهند احکام اسلام را زیر پا بگذارند، جای امنی باشد.


حضرت آیت الله صافی با اشاره به لزوم اهتمام یبشتر مسؤولان به مسأله حجاب ابراز داشت: متأسفانه مفاسد مختلفی را که انسان می‌بیند متأثر می‌شود؛ مخصوصاً مسأله بی‌حجابی که باید قم در زمینه جلوگیری از این مفسده و امر به معروف و نهی از منکر در این قضیه پیشروی سایر نقاط باشد و بتوانید طوری عمل کنید که کسانی که می‌خواهند در این شهر این حکم الهی را زیر پا بگذارند نتوانند و بدانید در این صورت است که رضایت خداوند را فراهم کرده‌اید. ان شاء الله روز به روز بر توفیقات شما افزوده شود./1323/د102/ج

ارسال نظرات