۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۹
کد خبر: ۳۰۴۲۳۱
مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت:

سوم آذر ماه آخرین مهلت نام‌نویسی در سامانه سماح است

خبرگزاری رسا ـ مشتاقان شرکت درمراسم اربعین حسینی تا پایان وقت اداری روز سوم آذر ماه فرصت دارند در سامانه سماح نام نویسی کرده و تا دو روز بعد مدارک خود را تحویل دهند.
نظافتي

به گزارش خبرگزاری رسا، آخرین فرصت ثبت نام از مشتاقان زیارت اربعین درسامانه سماح ساعت 16 روز سه شنبه سوم آذرماه اعلام شد.

 

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت دراین باره افزود این تصمیم درجلسه ستاد مرکزی ساماندهی اربعین با حضورآقای رحمانی فضلی وزیر کشور اتخاذ شد.

 

به گفته محسن نظافتی، مشتاقان سفربه عتبات عالیات درایام اربعین حسینی که تا پایان وقت اداری روز سه شنبه آینده (سوم آذرماه) درسامانه سماح ثبت نام کنند می توانند تا ساعت 14 پنجم آذرماه (پنج شنبه آینده) مدارک خود را به دفاترخدمات زیارتی که در این سامانه انتخاب کرده اند تحویل دهند.

 

وی با اشاره به اینکه تاکنون نزدیک به یک میلیون وسیصد هزارنفردرسامانه سماح ثبت نام کرده اند اظهار داشت برای چهارصد وبیست هزارنفرازاین افراد روادید سفربه عراق صادر شده است وعملیات صدور ویزا با سرعت ادامه دارد .

 

وی با این حال گفت سفارتخانه، کنسولگری ها ویازده دفترموقت که وزارتخارجه عراق در ایران فعال کرده است تاکنون برای حدود هفتصد هزارنفرازعاشقان حسینی روادید سفربه این کشورصادرکردند وامیدواریم این فعالیت تا یازدهم آذرماه ادامه یافته وبتوانند برای همه مشتاقان حضوردرمراسم اربعین حسینی ویزا صادرکنند.

 

گفتنی است؛ ثبت نام از مشتاقان شرکت در مراسم اربعین حسینی در سامانه سماح به آدرس http://samah.haj.ir از ابتدای شهریور ماه امسال آغاز شده است و دو روزدیگرپایان می یابد./1330/د101/ف2

 

منبع: پایگاه اطلاع رسانی حج

ارسال نظرات