۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۳۰۴۱۴۲
نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

بحث نفوذ و فتنه از جمله مطالبات مهم رهبر معظم انقلاب است/ عده‌ای را به بهانه تندرو بودن ناکارآمد می‌دانند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان قزوین قزوین با تأکید بر اینکه باید مسائل مطرح شده از سوی ائمه جمعه براساس مطالبات به روز رهبر انقلاب باشد، گفت: بحث نفوذ و فتنه از جمله مطالبات مهم رهبر معظم انقلاب است.
حجت الاسلام عبدالکريم عابديني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین، ظهر امروز در گردهمایی ائمه جمعه استان قزوین که در شهرستان بویین زهرا برگزار شد، با بیان اینکه تعامل بین ائمه جمعه بسیار ارزشمند است، گفت: تداوم این تعامل نتایج مطلوبی را به همراه خواهد داشت.

 

وی خاطرنشان کرد: یکی از خاستگاه های پیروزی انقلاب اسلامی ایران تعامل و نشست‌های بزرگان و علما بود که به همدلی و همزبانی، هم‌فکری و هم‌اندیشی منتهی می‌شد.

 

بحث نفوذ و فتنه از جمله مطالبات مهم رهبری است

حجت‌الاسلام والمسلمین عابدینی لزوم پرداختن به موضوعات مهم در نشست‌های ائمه جمعه استان را ضروری عنوان کرد و افزود: باید ببینیم مطالبات رهبری از ما چیست؛ اگر این مهم به صورت شفاف روشن شود هماهنگی زیادی بین اظهار نظرها و عمکردها و خروجی آن که در خطبه‌های نمازجمعه مطرح می‌شود، به وجود می‌آید.

 

امام جمعه قزوین با تأکید بر اینکه باید مسائل مطرح شده از سوی ائمه جمعه براساس مطالبات به روز رهبر انقلاب باشد، اظهار کرد: امروز در نوک پیکان مطالبات رهبری بحث نفوذ و فتنه مطرح است و ضروری است با توجه به مسؤولیتی که داریم بر این رسالت مهم متمرکز شویم و بدانیم نقطه اصلی کجاست.

 

ائمه جمعه بحث نفوذ و فتنه را قرآنی تشریح کنند

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان این که خدای متعال قرآن را با فهم مردم تنظیم کرده است، مطرح کرد: مهم‌ترین موضوعی که شیطان بزرگ یعنی آمریکا دنبال می‌کند موضوع نفوذ است و ائمه جمعه باید بحث نفوذ و فتنه را قرآنی برای اقشار مختلف جامعه تشریح کنند.

 

عده‌ای را به بهانه تندرو بودن ناکارآمد می‌دانند

وی در ادامه بیان کرد: در اقشار مختلف جامعه عده‌ای را ناکار می‌دانند و برای مثال تا فلان امام جمعه حرف جدی می‌زند می‌گویند جزء تندروها است و با این بهانه آن‌ها را ناکارآمد می‌دانند.

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین یادآور شد: همه دنیا می‌دانند آمریکا به این نتیجه رسیده است که جنگ نظامی کارساز نیست و می‌خواهد از طریق جنگ نرم، نفوذ و برپایی فتنه کارهایش را به پیش ببرد.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین عابدینی در پایان با تأکید بر اینکه آمریکایی‌ها می‌خواهند از طرق مختلف ما را از رسالتمان بازنگهدارند، گفت: آن‌ها جامعه را متفرق، متشطت و پراکنده می‌کنند و به کسانی که نمی‌توانند با آن‌ها کنار بیایند انگ می‌زنند و بر روی کسانی که می‌توانند با آن‌ها کنار بیایند و حرفشان را با زبان از طریق آن‌ها به مردم بگویند سرمایه‌گذاری می‌کنند و می‌گویند این‌ها معتدل هستند و استفاده از این حربه، قرآن بالای نیزه کردن است./955/202/ب3

ارسال نظرات