۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۱
کد خبر: ۳۰۴۱۲۶
عضو مجمع عمومی جامعه مدرسین:

گسترش فرهنگ بسیج منطقه را به باتلاق استکبار تبدیل کرده است

خبرگزاری رسا ـ حجت‏الاسلام رضوی مهر به مناسبت هفته بسیج گفت: این فرهنگ بسیج بود که توانست بحرین، یمن، عراق، و سوریه را به باتلاقی برای مستکبران جهان تبدیل کند.
سيد جلال رضوي مهر مدير کل امور ديني و اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خيريه

حجت‏الاسلام سید جلال رضوی مهر عضو مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، به مناسبت هفته بسیج و بصیرت گفت: هفته بسیج سبب شده تا اهداف و آرمان‏های بسیج بازخوانی شود تا اهداف آرمانی این ارتش اسلام برای آحاد جامعه تبلیغ و روشنگری شود.

 

وی افزود: بسیج هراسی از توطئه‏های فتنه گران است که از ابتدای انقلاب تا به امروز به دنبال این بودند که این شجره طیبه را ناکارآمد، بی‏ثمر و بدون استمرار جلوه دهند در صورتی که ارتش بیست میلیونی سپاه اسلام به برکت همین بسیج شکل گرفت و امروز در آسمان ایثار و شهادت به خوبی می‏درخشد.

 

استاد حوزه علمیه قم ابراز داشت: اگر در ارتش عراق سردار عامدی بسیجی است و اگر در لبنان شهیدان عماد و جهاد مغنیه در راستای زمینه سازی ظهور به شهادت می‏رسند به سبب اشاعه فرهنگ بسیج است.

 

عضو مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: بسیج در همه عرصه‏های اجتماعی درخشیده است و افتخار داریم که بزرگ بسیجی جهان اسلام حضرت آیت‏الله خامنه‏ای است، بسیجی یعنی فرهنگ انتظار را با تدبیر به نظاره نشستن و امروز باید به سمت امت واحده و تمدن اسلامی حرکت کنیم که بسیج در این زمان مقدمه ساز این فرهنگ تحقق یافتنی است.

 

مشاور ارشد سارمان اوقاف در امور حوزه‏های علمیه تصریح کرد: نام بسیج برای دوستان اسلام نقطه امید و برای دشمن یأس و ناامیدی را به دنبال دارد.

 

وی تأکید کرد: امروز استکبار و صهیونیسم جهانی با تمام قدرت و توان شیطانی خود به دنبال برون رفت از رصد بسیجیان هستند چرا که فرهنگ بسیجی تمام برنامه‏های آنها را تحت‏الشعاع قرار داده و به دشمن اصلی آنها در سلطه گری آنها در جهان تبدیل شده است.

 

وی ادامه داد: این فرهنگ بسیج بود که پهباد آمریکایی را از آسمان به زیر کشید و یمن را به باتلاق سعودی صهیونستی تبدیل کرد و بحرین را در کام شیخ نشینان عرب تلخ کرد، عراق را حفظ و داعش و طالبان را زمین گیر کرده است و به زودی مستکبران جهان را به میز محاکمه عدل خواهد کشاند.

 

حجت‏الاسلام رضوی مهر در پایان ابراز داشت: این فرهنگ بسیجی است که به سرعت در بین جوامع آزاده جهان و مردم مظلوم و مستضعف جهان در حال رشد است و ان شاء‏الله به زودی شاهد مجمع جهانی بسیج در جهان خواهیم بود./1329/ت302/ف

ارسال نظرات