۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۷
کد خبر: ۳۰۴۱۱۹
امام جمعه سرپل ذهاب:

تفکر بسیجی مبتنی بر اسلام است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه سرپل ذهاب گفت: در جنگ تحمیلی قدرت ایمان رزمندگان اسلام در مقابل قدرت نظامی دشمنان پیروز شد، تفکر بسیجی مبتنی بر اسلام است.
امام جمعه سرپل ذهاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام مجید صفدری امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب ظهر امروز در دیدار با جمعی از بسیجیان ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج اظهار داشت: تفکر بسیجی موجب قدرت یافتن و شجاعت ملت ایران بوده و این تفکر همچنان در بدنه نظام وجود دارد.


وی با اشاره به رشادت‌های بسیجیان در دوران دفاع مقدس بیان داشت: بدون همکاری نیروهای بسیجی امکان پیروزی کشور در جنگ تحمیلی بسیار پایین بود زیرا دشمنان انقلاب، از پیشرفته ترین تجهیزات نظامی زمان استفاده می کردند اما قدرت ایمان رزمندگان اسلام در مقابل قدرت نظامی دشمنان پیروز شد.


امام جمعه سرپل ذهاب گفت: بسیج همواره در هر زمانی برای دفاع از آرمان های انقلاب و کشور آماده است و همیشه در میدان عمل حضور داشته و خود را به اثبات رسانده است.


حجت الاسلام صفدری بیان داشت: بسیجیان با از خودگذشتگی و ایثار بی مانند، در صحنه ها حاضر می شوند، همین فداکاری و رشادت ها نیز موجب پیروزی جمهوری اسلای ایران در تمام صحنه های نبرد و وحشت دشمنان اسلام از قدرت رزمندگان ایران می شود.


وی حفظ تفکر بسیجی در جامعه را لازم و ضروری دانست و افزود: تفکر بسیجی بر مبنای اسلام است و حفظ آن در جامعه موجب حفظ اسلام و دین می شود، لذا باید این تفکر در جامعه حفظ و نهادینه شود.


حجت الاسلام صفدری ادامه داد: در حال حاضر بزرگ ترین و مهم ترین دشمن آمریکا ایران است و آمریکا با اسلام و دین دشمنی دارد، با ارزش های اسلام دشمنی دارد، امروز حفظ این انقلاب و آرمان های اسلام بر دوش تک تک مردم است زیرا حکومت اسلامی حکومتی است که مورد تایید خداوند متعال، ائمه اطهار علیهم السلام و امام زمان (عج) است.


امام جمعه سرپل ذهاب در پایان گفت: جانفشانی در راه اسلام کاری ارزشمند و ستوده است لذا با ید با تمام وجود شرایط را برای ظهور امام عصر (عج) مهیا کنیم./857/202/ب3

ارسال نظرات