۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹
کد خبر: ۳۰۴۱۰۱
امام جمعه سراب:

اساس تفکر بسیجی حضور به موقع در مواضع حساس است/ بسیج مدافع ولایت است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام اکرمی با بیان این‌که اساس تفکر بسیجی ایمان به خدا، حضور به موقع و ولایت مداری است، گفت: بسیج محافظ ارزش های نظام و رهبری و مدافع ولایت است.
حجت الاسلام اکرمي، امام جمعه سراب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام علی اکبر اکرمی، امام جمعه سراب، پیش از ظهر امروز در دیدار مسؤولان و فرماندهان سپاه ناحیه سراب، بسیج را شجره طیبه‌ای عنوان کرد که برکات آن تا به امروز برای کشور و ملت محسوس است.


وی با بیان اینکه مدل بسیج مدلی کارآمد برای کشورهای جهان بوده و نوعی هم افزایی میان ملت و حاکمیت برای دست یابی به اهداف والا است، گفت: امروز بعد از نمایش کارآمدی بسیج در طول پیروزی انقلاب شاهد صدور این فرهنگ به خارج از مرزهای کشور هستیم.


امام جمعه سراب پیروزی های اخیر در سوریه، عراق و یمن را ناشی از ساختار و تفکر بسیجی عنوان و تصریح کرد: مدل بسیج که توأم با ایمان به اهداف و ارزش ها است امروز در خارج از مرز ها کشور نیز کار آمدی و ارزش خود را به نمایش می‌گذارد.


وی با اشاره به حضور بسیج در عرصه های مختلف و حساس کشور، افزود: اساس تفکر بسیجی حضور به موقع در مواضع حساس و مورد نیاز کشور است، بسیج در انتخابات، حوادث طبیعی و مقابله با فتنه‌ها برای محافظت از انقلاب و ولایت در خط مقدم بوده است.


حجت الاسلام اکرمی تمجید مقام معظم رهبری از خدمات بسیج در برهه‌های خاص را ناشی از خدمت بی منت بسیج در عرصه های کشور دانست و خاطرنشان کرد: همه باید بسیجی باشند، بسیج بهترین مرکز دیانت و مقاومت است.


وی رسالت بسیج را صیانت از اصول و اعتقاداتی که برگرفته از اسلام ناب محمدی است عنوان و تأکید کرد: بسیج با پیروی از شهدا، امام خمینی(ره) و رهبری همراه با همدلی و همزبانی در مقابل دشمنان نظام ایستادگی و مقاومت خواهد کرد.


امام جمعه سراب بسیج را مرکز دیانت و معنویت خواند و خاطرنشان کرد: اساس تفکر بسیجی، حضور به موقع، دیانت، اعتقاد به خدا و ولایت مداری است، بسیج و بسیجان همیشه خود را فرمانبردار ولایت و رهبری می دانند و در راه ارزش ها انقلاب جانفشانی خواهند کرد./854/202/ب2

ارسال نظرات