۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۶
کد خبر: ۳۰۳۸۸۳
صبح امروز؛

پیکر پنجمین شهید مدافع حرم کرمانشاه تشییع شد

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه کرمانشاه در مراسم تشییع پیکر شهید ستار عباسی، گفت: شهدای مدافع حرم مظهر پایبندی به آرمان های انقلاب و اسلام هستند.
شهيد مدافع حرم شهيد مدافع حرم شهيد مدافع حرم شهيد مدافع حرم شهيد مدافع حرم شهيد مدافع حرم شهيد مدافع حرم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، صبح امروز پیکر پنجمین شهید مدافع حرم استان کرمانشاه با حضور آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، فرماندهان نظامی، مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه و خیل پر شور مسؤولان استانی و مردم شهید پرور کرمانشاه تشییع شد.

 

حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی مدیر حوزه های علمیه استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با تبریک و تسلیت شهادت شهید عباسی اظهار داشت: شهدای مدافع حرم مظهر پایبندی به اصول انقلاب اسلامی و تداوم راه شهدای جنگ تحمیلی هستند.

 

حجت الاسلام موسوی ادامه داد: این شهدا نماد اخلاص، ایمان و فداکاری و رشادت در راه خدا و ائمه اطهار علیهم السلام هستند و با پیروی از ولی فقیه زمان خود و پایبندی به اهداف قیام عاشورا، قدم در راه حفظ و پاسداشت حریم حرم ائمه اطهار علیهم السلام نهادند و قاطعانه و شجاعانه در مقابل کفار و مزدوران تکفیری قد علم کردند.

 

وی افزود: شهادت این عزیزان برگ زرینی دیگر در کارنامه انقلاب اسلامی ایران بوده و به منزله پیروزی و عزت آن ها در مقابل کفر و رو سفیدی و سعادت در نزد خداوند متعال است، این شهدای گرانقدر و عالی رتبه در مسیر آرمان های انقلاب و اسلام گام نهادند و مقام قرب الهی شایسته و زیبنده این جهاد و فداکاری است.


 
حجت الاسلام مجید بنی عامری مدیر حوزه علمیه شهرستان سنقر نیز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه ضمن تبریک و تسلیت شهادت شهید مدافع حرم، شهید ستار عباسی بیان داشت: قدم نهادن در راه حق و ایثار جان خود در راه دفاع از حرم مطهر ائمه اطهار علیهم السلام، ایمانی قوی و اعتقاداتی راسخ را می طلبد.

 

وی خاطرنشان کرد: ایستادگی در مقابل کفر و عدم سازش با کفار درس بزرگ قیام عاشورا است و شهدای سرافراز ملت ایران به تبعیت از سیدالشهدا (ع) به پاسداشت حریم ائمه اطهار علیهم السلام پرداختند.

 

حجت الاسلام بنی عامری در پایان شهدا را سعادتمند خواند و ابراز داشت: سعادتی که با نثار جان نصیب شهدا می شود، التیام بخش قلوب خانواده های شهدا است که زینب وار جوانان خود را راهی جبهه های نبرد حق علیه باطل می کنند.


 
حجت الاسلام مهدی محمدی فر معاون تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه نیز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، عنوان داشت: شهدا پیام رسان موضع قاطعانه ایران در مقابل کفر و ظلم هستند، جوانان ایران همواره حامی ولایت فقیه و مطیع اوامر رهبر هستند و در راه دفاع از حریم کشور و آرمان های انقلاب و اسلام از فدا کردن جان خود نیز ابایی ندارند.

 

حجت الاسلام محمدی فر تأکید کرد: مزدوران و کفار بدانند که با شهادت جوانان وطن، راه آن ها بی رهرو نخواهد ماند، بلکه تمام مردم ایران ادامه دهنده راه شهدا هستند.

 

معاون تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه در پایان تصریح کرد: دست یافتن به مقام والای شهادت در مقابل کفار و در راه حفظ امنیت مسلمانان، مهر تأییدی بر حقانیت جمهوری اسلامی ایران و ظلم ستیزی کشور است./857/202/ب1

ارسال نظرات