۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۶
کد خبر: ۳۰۳۸۰۰
نماینده ولی فقیه در سپاه شهرضا:

انقلاب اسلامی امروز بیش از هر زمانی نیازمند افراد دین‌دار و بابصیرت است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه شهرضا گفت: کشور ما امروز بیش از هر چیزی به بصیرت سیاسی احتیاج دارد، انقلاب نیازمند افرادی است که دینداری و بصیرت بالای خود، از حریم ارزش ها دفاع و در راه حفظ و اعتلا و ترویج اصول انقلاب از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.
انقلاب اسلامي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام علی اکبر دلدار، نماینده ولی فقیه در سپاه شهرضا، عصر امروز، در مسجد و حسینیه صدیقه طاهره این شهرستان عنوان کرد: یک فرد انقلابی به کسی ظلم نمی کند و به در هر شرایطی به دنبال جلب منافع مردم و انقلاب است، انقلابی بودن با ترس از ملامت و سرزنش در راه تحقق اراده الهی سازگار نیست.
 
وی در ادامه با اشاره به بخش از خاطرات دوران نمایندگی مرحوم سید حسن مدرس، در زمان تصدی سمت نمایندگی مجلس اظهار کرد: داوطلب تصدی سمت نمایندگی مجلس باید رنج محرومان را تجربه کرده باشد و از همنشینی با اقشار زحمت کش و مظلوم در جامعه خجالت نکشد.
 
نماینده ولی فقیه در سپاه شهرضا تصریح کرد: یک انقلابی واقعی اگر دیندار هم نباشد، غیرت ملی، دلیری و احساس مسؤولیتی که در قبال مردم و جامعه دارد، مانع انجام اعمالی بر خلاف مصالح جامعه اسلامی از سوی او می شود.
 
حجت الاسلام دلدار در بخش دیگری از سخنان خود، تصریح کرد: پروژه 11 سپتامبر دیگری، این بار در فرانسه تکرار شد و همگان عواقب این نقشه شوم بر علیه کشورهای اسلامی نظیر سوریه را خواهند دید.
 
وی گفت: ای کاش عده ای در داخل کشور، از دشمنان انقلاب، وحدت در اهداف، غیرت ملی، ضرورت دست یابی به انرژی هسته ای برای مصالح و منافع کشور و اعلام اموال مسؤولان را یاد می گرفتند.
 
نماینده ولی فقیه در سپاه شهرضا تأکید کرد: پس از آنکه پروژه نفوذ در میان مسؤولان با شکست مواجه شد، دشمن به دنبال نفوذ در یمان توده مردم، اقدام به اجرای طرح هایی کرد که ذائقه انقلابی مردم را تحت الشعاع قرار دهد.
 
حجت الاسلام دلدار در ادامه افزود: دشمن برای اجرای نقشه نفوذ در میان مردم، در صدد استفاده از میانجی هایی همچون شبکه های مجازی است که یکی از وظایف آن انتقال قدرت از فضای حقیقی به فضای مجازی است.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود، عنوان کرد: دولت برای ازدواج و اشتغال جوانان که مهم ترین نیازهای کشور است تسهیلاتی اعطا نمی کند و این در حالی است که مرتباً برای واگذاری تسهیلات خرید خودرو یا مشوق های افزایش ارتباطات تلفنی و مخابرایت اقدام می کند.
 
نماینده ولی فقیه در سپاه شهرضا تأکید کرد: سیستم لیبرال در گفت و گو و مذاکره، از اصول انقلاب هزینه می کند اما یک انقلابی واقعی و متعهد تمام تلاش خود را برای دفاع از هسته اصلی انقلاب به کار می برد.
 
حجت الاسلام دلدار تصریح کرد: یک انقلابی واقعی در هر شرایطی یا با فهم درست مطالب مسیر صحیح را شناسایی و عمل می کند یا با تکیه بر فرامین رهبر، اعتماد کرده و عمل می کند.
 
وی در پایان گفت: کشور ما امروز بیش از هر چیزی به بصیرت سیاسی احتیاج دارد، انقلاب نیازمند افرادی است که دینداری و بصیرت بالای خود، از حریم ارزش ها دفاع و در راه حفظ و اعتلا و ترویج اصول انقلاب از هیچ تلاشی فروگذار نکنند./868/202/ب2
ارسال نظرات