۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۶
کد خبر: ۳۰۳۶۲۳

تجهیز مجتمع اقامتی نیمه شعبان برای اسکان زائران مسجد مقدس جمکران

خبرگزاری رسا ـ موسسه املاک و موقوفات مسجد مقدس جمکران مجتمع اقامتی نیمه شعبان را با تمام امکانات برای استقرار زائران و حضور اردوهای مختلف فراهم کرده است.
مسجد جمکران

به گزارش خبرگزاری رسا، در راستای اهداف و رسالت اصلی موسسه املاک و موقوفات مسجد مقدس جمکران که خدمت‌رسانی به زائرین است، مجتمع اقامتی نیمه شعبان مقابل باب الرضا(علیه السلام) در نزدیکترین فاصله به صحن اصلی برای حضور و استراحت مسافران و اردوهای مختلف از جمله دانش‌آموزی و هیئات مذهبی تجهیز شده است.


این مجتمع اقامتی دسترسی مناسبی به حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) داشته و از لحاظ رفت و آمد به مرکز شهر قم مشکلی ندارد، به طوری که با وسایل نقلیه شخصی یا عمومی می‌توان به مقابل درب‌های آن تردد کرد.


مجتمع اقامتی نیمه شعبان مسجد مقدس جمکران دارای 19 واحد اقامتی درجه «الف» است که در آن امکانات کامل از جمله حمام و سرویس‌های بهداشتی وجود دارد و 12 واحد درجه «ب» در این واحد اقامتی تعبیه شده که حمام و سرویس بهداشتی آن مشترک است.
همچنین واحد اقامتی اردویی این مجتمع نیز 160 نفر ظرفیت اردویی مجهز به تختخواب و جمعا 200 نفر ظرفیت اردویی کف خواب بوده که امکانات گرمایشی و سرمایشی آن کاملا مجهز است.


بنا بر درخواست خانواده‌ها و مسئولین اردویی، مسئولان موسسه املاک و موقوفات مسجد مقدس جمکران غذای گرم با تنوع و کیفیت بالا را در محل اقامت با قیمت مناسب عرضه می‌کنند تا زائران و نمازگزاران این مکان مقدس از لحاظ اسکان و تغذیه دغدغه‌ای نداشته باشند./1323/د101/ف

 

منبع: روابط عمومی مسجد مقدس جمکران

ارسال نظرات