۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۴
کد خبر: ۳۰۲۸۶۹
آیت الله بهشتی:

حوادث پاریس آتشی است که خود غربی ها روشن کردند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان گفت: دولت های غربی و استکباری باید توجه کنند که آتش داعش و گروه های تکفیری به خود آن ها آسیب می رساند، چاهی که غرب برای مسلمانان کنده بود امروز سبب سقوط آن ها شده است، غربی ها باید دست از حمایت تکفیری ها بردارند تا نابود شوند.
آيت الله احمد بهشتي

آیت الله احمد بهشتی نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به حوادث تروریستی پاریس گفت: این حادثه آتشی است که خود غربی ها روشن کردند و دود این آتش نیز در چشم آنها می رود.


وی افزود: غربی ها مشوق و پشتیبان گروه های تکفیری و تروریستی هستند تا جهان اسلام و خاورمیانه را آشفته کنند، غرب برای بهره برداری های خود و تقویت صهیونیسم در خاورمیانه این گروه های تروریستی را راه انداری کرده و حمایت می کند.


عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که متأسفانه غرب از هر طریقی برای تروریست ها امکانات فراهم می کند، اظهار داشت: ما از این که عده ای در فرانسه کشته یا مجروح شدند خوشحال نیستیم چون آدمشکی به صورت کلی چه در جهان اسلام و چه در دنیای غرب محکوم است.


وی ادامه داد: دولت های غربی و استکباری باید توجه کنند که آتش داعش و گروه های تکفیری به خود آن ها آسیب می رساند، چاهی که غرب برای مسلمانان کنده بود امروز سبب سقوط آن ها شده است، غربی ها باید دست از حمایت تکفیری ها بردارند تا نابود شوند.


نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری با انتقاد از برخورد دوگانه غرب با دو حادثه تروریستی بیروت و پاریس ابراز داشت: این گونه برخورد نشان دهنده نفاقی است که در غربی ها وجود دارد، زمانی که ضرر به خود غربی می رسد موارد را بسیار بزرگ کرده و در رسانه ها منعکس می کنند.


وی عنوان کرد: زمانی که ضرری به مردم مسلمان خاورمیانه و سایر کشورها می رسد غربی ها به سادگی از مسأله عبور می کنند، در حالی که هر دو حادثه تروریستی یکی بوده و نتیجه آتشی است که آن ها روشن کردند؛ زمانی که غرب برای دیگران توطئه درست می کند خوشحال است اما زمانی که این توطئه خودشان به آن ها آسیب می رسانند فریاد وانفسا سر می دهند.


آیت الله بهشتی خاطرنشان کرد: ممکن است که غربی ها از این حادثه تروریستی سوء استفاده کرده و به کشورهای اسلامی از جمله سوریه حمله کنند اما احتمال این فرضیه ضعیف است چون خودشان در حال حاضر گرفتار پدیده تروریسم هستند؛ البته غربی ها بدون هیچ شرم و حیایی تا کنون به خاک سوریه تعرض کرده اند./1323/ت302/ج

ارسال نظرات