۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰
کد خبر: ۳۰۲۸۰۹
استاد حوزه علمیه:

تروریسم گریبان گیر حامیان خود می‌شود

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه در دیدار با خانواده شهدای بهار و با اشاره به تحولات فرانسه، گفت: دشمنان همواره برای اسلام و انقلاب دندان تیز کرده اند و عواقب حمایت از تروریسم گریبانشان می شود.
حجتالاسلام صرفي پور شهدا شهدا1 شهدا3

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، جمعی از طلاب، روحانیان و اساتید حوزه علمیه استان کرمانشاه پیش از ظهر امروز در راستای تجلیل از خانواده شهدا با خانواده شهید کامران و خدیجه بهاری دیدار کردند.


حجت الاسلام محمد تقی صرفی پور استاد دانشگاه و حوزه علمیه استان کرمانشاه با حضور در منزل شهید بهاری عنوان داشت: دوران دفاع مقدس برگ زرینی از تاریخ انقلاب و اسلام است که نشان دهنده وحدت، همدلی، ایثار و مجاهدت رزمندگان اسلام است.


استاد دانشگاه با بیان اینکه دشمنان انقلاب برای فروپاشی انقلاب اسلامی دندان تیز کرده بودند، تصریح کرد: هوشیاری بنیانگذار انقلاب اسلامی و بصیرت و مجاهدت رزمندگان اسلام و جوانان غیور و جان بر کف ایران اسلامی اهداف خبیث و شیطان گونه آمریکا و متحدانش را نقش برآب کرد.


وی در ادامه حضور ملت ایران را در تمامی صحنه های انقلاب قابل ستایش خواند و اظهار داشت: خوشبختانه ملت شهید پرور ایران اسلامی همواره در رکاب ولایت فقیه آماده پاسداری از ارزش های انقلاب و اسلام هستند و تا زمانی که روحیه شهادت طلبی در وجود این عزیزان است دشمنان و مستکبران اجازه تجاوز به خاک ایران را به خود نخواهند داد.


استاد حوزه علمیه با تشریح تحولات کشورهای اسلامی ابراز کرد: دشمن با تمام توان و تجهیزات خود و با استفاده از گروهک های تروریستی جوامع اسلامی را به خاک و خون کشیده است اما پاسداری از اسلام و شهادت همواره وجود دارد و به برکت مجاهدت رزمندگان اسلام داعش و حامینش از صحنه روزکار حذف خواهند شد.


مدیر سابق حوزه علمیه امام خمینی (ره) استان کرمانشاه با اشاره به تحولاتی که در کشور فرانسه رخ داد یادآور شد: تروریست از دیدگاه  اسلام کاملأ محکوم است و مردم بی گناه نباید قربانی شوند، حتی اگر جزء اهل کتاب یا کفار باشند.


وی با بیان ضرب المثلی خاطرنشان کرد: «چاه نکن بهر کسی، اول خودت دوم کسی»، دولت فرانسه همواره حامی سازمان های منافق و تروریست پرور بوده است و همیشه حامی ظالمان و جنایتکاران است.


حجت الاسلام صرفی با بیان اینکه کشور فرانسه در تحولات سوریه نیز از تروریست ها حمایت کرده است عنوان داشت: فرانسه در مسأله سوریه نیز کمک کار تروریست ها بوده و اکنون این حمایت ها نیز گریبان گیر خودش گردیده و تاوان حمایت هایش از جنایتکاران و گروههای تکفیری را پس می دهد.


استاد حوزه علمیه تصریح کرد: 2000 فرانسوی در کنار تکفیری ها علیه دولت مردمی بشار اسد و دولت و ملت مقاوم سوریه می جنگند و این لکه ننگی برای فرانسه است و قطعأ در آینده این افراد بلای جان فرانسوی ها خواهند شد.


وی در پایان اظهار داشت: به دولت فرانسه توصیه می کنیم دست از حمایت رژیم صهیونیستی،  منافقان، تکفیری ها و همه گروه های باطل در دنیا بردارد و حامی ملت های مظلوم باشد تا بتواند به وظیفه انسانی و قانونی خود عمل نماید./857/202/ب3

ارسال نظرات