۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۷
کد خبر: ۳۰۲۵۴۱
مدیر مدرسه علمیه نجمه خاتون:

پیاده روی روز اربعین بزرگ‌ترین امر به معروف جهانی است

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه نجمه خاتون(س) گفت: پیاده روی روز اربعین بزرگ‌ترین امر به معروف و نهی از منکر جهانی است به طوری که در این راهپیمایی بزرگ، دوستداران امام حسین(ع) در اوج صبوری و سعه صدر در کربلای حسین(ع) جمع می‌شوند.
نام نويسي پياده روي اربعين

نرگس یاوران مدیر مدرسه علمیه نجمه خاتون(س) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به پیاده روی عزاداران حسینی در روز اربعین حسینی، گفت: اربعین حسینی منشأ امید عظیم است که در طی تاریخ پرورش یافت و امروز شاهد شکوفایی این امید هستیم.

 

مدیر مدرسه علمیه نجمه خاتون(س) تصریح کرد: زمانی که افراد کثیری در سرما و گرما با پای پیاده راهی کربلای حسین(ع) می‌شوند نشان از امید عظیم است و امیدوار هستیم این حرکت جهانی به حرکت جهانی حضرت مهدی(عج) منتهی شود.

 

یاوران بیان داشت: زیارت امام حسین(ع) انسان ساز و فرهنگ ساز است و پیاده روی اربعین از نمونه‌های اتحاد و یکدست سازی بین مسلمانان معرفی می‌شود که نشان از ارزش بالای امام حسین(ع) دارد و این مساله بسیار دشمنان را نگران می‌کند.

 

وی افزود: به همین دلیل باید مراقب نفوذ دشمن در اختلاف افکنی میان عزاداران حسینی باشیم چرا که وهابیت دشمن امام حسین(ع) و حرکت کربلا است.

 

مدیر مدرسه علمیه نجمه خاتون(س) اظهار داشت: پیاده روی روز اربعین بزرگ‌ترین امر به معروف و نهی از منکر جهانی است به طوری که در این راهپیمایی بزرگ، دوستاران امام حسین(ع) در اوج صبوری و سعه صدر در کربلای حسین(ع) جمع می‌شوند.

 

یاوران در پایان خاطرنشان کرد: حجت الاسلام پناهیان در سخنانی گفت: در پیاده روی اربعین امام حسین(ع) به همه اهل عالم معرفی می‌شود؛ این بزرگ‌ترین دستاورد در پیاده روی روز اربعین برای ما مسلمانان است./813/302/ب1

ارسال نظرات