۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹
کد خبر: ۳۰۲۱۱۰
نماینده حوزه نمایندگی ولی فقیه در بسیج کارگری تهران:

مسؤلان عوامل نفوذ دشمن را شناسایی کنند

خبرگزاری رسا - با اشاره به این که امروز کاملا مشهود است که در حوزه‌های مختلف دشمن نسبت به انقلاب اسلامی طمع دارد،گفت: آحاد مردم به ویژه مسؤولان باید عوامل نفوذ دشمن را خیلی وسیع و گسترده برانداز کنند و و مورد بازنگری قرار دهند.
حجت الاسلام هاشم الله يارپور حجت الاسلام هاشم الله يارپور حجت الاسلام هاشم الله يارپور حجت الاسلام هاشم الله يارپور

حجت الاسلام هاشم الله یار پور نماینده معاونت اقشاری حوزه نمایندگی ولی فقیه در بسیج کارگری تهران بزرگ و رییس اداره امور فرهنگی و اقامه نماز گروه صنعتی ایران خودرو با حضور در غرفه خبرگزاری رسا در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها در رابطه با روزنه های نفوذ در کشور گفت: امروز دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به هر شکل و شمایلی در صدد نفوذ در کشور هستند.

 

حجت الاسلام الله یار پور با اشاره به این که  امروز کاملا مشهود است که در حوزه‌های مختلف دشمن نسبت به انقلاب اسلامی طمع دارد، خاطرنشان کرد: آحاد ملت ایران اسلامی به ویژه مسؤولان باید عوامل نفوذ دشمن را خیلی وسیع و گسترده برانداز کنند و و مورد بازنگری قرار دهند.

 

نماینده معاونت اقشاری حوزه نمایندگی ولی فقیه در بسیج کارگری تهران بزرگ، حوزه های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، نظامی، علمی و فکری از جمله روزنه های نفوذ در کشور دانست و بیان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی در طول سال های بعد از انقلاب با برنامه ریزی های گوناگون و منسجم تلاش کرده اند در کشور نفوذ پیدا کنند.

 

رییس اداره امور فرهنگی و اقامه نماز گروه صنعتی ایران خودرو ،یکی ابزار نفوذ دشمن را در حوزه اقتصاد دانست و خاطرنشان کرد: امروز باید مراقب باشیم که دشمنان نتوانند از فضای اقتصادی کشور در راستای رسیدن به اهداف پلید خود بهره مند گردند.

 

حجت الاسلام الله یار پور با بیان این که دشمنان از همه توان برای تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران استفاده می کنند، گفت: در حوزه نفوذ که یک حوزه امنیتی است ما نمی توانیم برای دشمن یک شکل و شمایل خاصی را تعریف کنیم و باید در تمامی ابعاد عوامل نفوذ را مورد بررسی قرار دهیم.

 

وی با بیان این که امروز در جهان رسانه ها به عنوان مهمترین ابزار جنگ مطرح می شوند، خاطرنشان کرد: رسانه ها باید با آموزش و آگاهی تمام از نفوذ دشمن جلوگیری کنند و سبب خنثی سازی نقشه های شوم بدخواهان ایران اسلامی شوند.

 

حجت الاسلام الله یار پور، نادیده گرفتن نقاط ضعف دشمنان را از جمله زمینه های نفوذ دشمن دانست و خاطر نشان کرد: ما باید خودکنترلی را افزایش دهیم و زمانی که افراد از درون واکسینه شوند کسی نمیتواند به آن فرد نفوذی داشته باشد./842/پ200/ج1

ارسال نظرات