۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۵
کد خبر: ۳۰۲۰۱۳
نماینده مردم اراک در مجلس:

انقلاب اسلامی دارای مسیر روشنی است/ دیپلماسی انقلاب برگرفته از تفکر امام راحل است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی با بیان این که انقلاب اسلامی دارای مسیر روشنی است، گفت: انقلاب اسلامی انقلاب ایثار و شهارت است و در این انقلاب یک مسیر روشن و الهام بخش وجود دارد و تا ظهور امام عصر(عج) ادامه خواهد داشت.
عباس رجايي عباس رجايي عباس رجايي عباس رجايي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، عباس رجایی نماینده مردم اراک ، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با حضور در غرفه خبرگزاری رسا در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها بیان کرد: انقلاب اسلامی در مفهومی که امام راحل آن را تعریف کردند از ابتدا دو مسیر را تبیین کرد، یکی از آن‌ها جریانی انقلاب اسلامی برگرفته از اسلام ناب محمدی است و دیگری جریانی برگرفته از تفکر شیاطین است که اسلام امریکایی نامگذاری شده است.

 

نماینده مردم اراک ، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اسلامی که انقلاب اسلامی به وجود می‌آورد مشخصه‌اش این است که حتما استکبار ستیز است و همچنین در هر حال حامی مستضعفان است.

 

رجایی با بیان این که  انقلاب اسلامی دارای مسیر روشنی است، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی، انقلاب ایثار و شهارت است و در این انقلاب یک مسیر روشن و الهام بخش وجود دارد و تا ظهور امام عصر(عج) ادامه خواهد داشت.

 

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دیپلماسی امروز در دنیا به صورت واژه‌ای شده است که ارتباطات بدون حد و مرز را برای کشورها تعریف می‌کند و البته این حد و مرز را در چهارچوبی که قدرت های جهانی می خواهند ترسیم می کند.

 

رجایی افزود: دیپلماسی انقلاب اسلامی برگرفته از تفکر امام راحل است و در تمامی مراحل شفاف و زلال است و ما در این مسیر به اصول پایبندیم و اعتقاد داریم گه اگر این اصول وجود نداشته باشد نمیتوانیم راهبری انقلابی را داشته باشیم و این چارچوب ها حتمی باید در دیپلماسی ایران اسلامی رعایت شود.

 

وی در رابطه با استکبارستیزی دولت یازدهم گفت: ما عناصر دولت یازدهم را از بچه های انقلاب می دانیم و اعتقادمان این است که این افراد بچه های انقلاب هستند اما روش های مقابله با استکبارشان پسندیده نیست و اعتقاد داریم باید چار چوب های خاصی را انتقال بدهیم و تغییری داشته باشیم.

 

نماینده مردم اراک ، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان این که وزارت امور خارجه رسالت و وظایف سنگینی را بر عهده دارد و تاکنون عملکردش خوب بوده است گفت:  ما اعتقاد داریم وزارت امور خارجه باید دیپلماسی فعال را چارچوب های مقررات کشور و اصول و معیارهای کشور دنبال کند و بنده وزارت امور خارجه را مثبت ارزیابی می کنم./842/200/ب2

ارسال نظرات