۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴
کد خبر: ۳۰۱۸۷۰
نمایشگاه مطبوعات؛

درستکار: صداقت در اسلام‌ورزی راه تحکیم فرهنگ اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ پژوهشگر و مجری برنامه‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در رابطه با راه تحکیم فرهنگ اسلامی گفت: راه تحکیم فرهنگ خودی و اسلامی این است که در اسلام ورزی خود راستین و صادق باشیم.
علي درستکار علي درستکار علي درستکار پژوهشگر و مجري برنامه‌هاي صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، علی درستکار پژوهشگر و مجری برنامه‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با حضور در غرفه خبرگزاری رسا در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها در رابطه با نسبت بین آزادی بیان و اخلاق در فعالیت های رسانه ای گفت: رسانه ها فعالان هر حوزه باید خود را مقید به اخلاق مخصوص آن حرفه مورد نظر بدانند.

 

آزادی با ولنگاری متفاوت است
درستکار با اشاره به این که استاد بزرگ ما آیت الله مهدوی کنی فرمودند آزادی با ولنگاری متفاوت است، اظهار داشت: تمامی مدافعان آزادی در دنیا به دلیل محدوده آزادی به سوی آن دعوت می کنند نه به دلیل بی حد بودن آن.

 

پژوهشگر و مجری برنامه‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: این عالم اساسا عالم حد و مرز است و همچنین این عالم، عالم محدود است و فضای کار رسانه ای هم به طور طبیعی در تمامی دنیا محدودیت هایی وجود دارد و یکی از این محدودیت ها محدودیت اخلاق حرفه ای است.

 

در اسلام ورزی خود راستین و صادق باشیم
درستکار در رابطه با راه تحکیم فرهنگ خودی و اسلامی خاطرنشان کرد: راه تحکیم فرهنگ خودی و اسلامی این است که در اسلام ورزی خود راستین و صادق باشیم.

 

پژوهشگر و مجری برنامه‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با بیان این که جامعه ما به عنوان یک جامعه دارای هویت دینی خواهان رستگاری در دنیا و در آخرت است، اظهار داشت: یکی از مواردی که می تواند به خوبی راهنمای مردم جامعه برای رسیدن به رستگاری باشد حوزه های علمیه است.

 

ضعف حوزه های علمیه در پاسخگویی به پرسش های جامعه
درستکار در ادامه خاطرنشان کرد: حوزه های علمیه در پاسخگویی به پرسش های جامعه ضعف جدی و بارز دارند و باید بدانیم زمان از بین بردن این ضعف چه زمانی خواهد بود.
/842/پ200/ف

ارسال نظرات