۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۹
کد خبر: ۳۰۱۷۹۱
طیب‌نیا تشریح کرد؛

فعالیت‌های دانش بنیان بنیاد خیریه آلا

خبرگزاری رسا ـ مدیر عامل بنیاد خیریه آلا گفت: این بنیاد در عرصه خیر ماندگار به دنبال تولید دانش، بهینه سازی مدیریت و ترویج و فرهنگ سازی امر بوده و در عرصه خیر جاری نیز اقداماتی همچون راه اندازی مؤسسه عالی خاتم الاوصیاء و جامعه المرتضی را در پرونده خود دارد.
محمد صالح طيب نيا، مدير عامل بنياد خيريه آلا

محمد صالح طیب نیا، مدیر عامل بنیاد خیریه آلا با حضور در غرفه خبرگزاری رسا، در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها به تشریح فعالیت‌های این بنیاد در عرصه‌های خیر جاری و خیر ماندگار پرداخت.

 

وی اظهار داشت: بنیاد آلا در عرصه خیر ماندگار با هدف راهبری جریان خیر کشور در حوزه‌های «تولید دانش در امر خیر»، «بهینه سازی مدیریت امر خیر» و «ترویج و فرهنگ سازی امر خیر» فعالیت می‌کند.

 

وی ادامه داد: بنیاد خیریه آلا تنها مجموعه‌ای است که در عرصه خیر ماندگار فعالیت می‌کند و چنانچه برخی از مخاطبان آن مردم هم باشند، با هدف فرهنگ سازی انجام کار خیر است.

 

طیب نیا با بیان این‌که این بنیاد در حوزه خیر جاری، 6 مرکز در کشور دارد، ابراز کرد: یکی از این مراکز که در اصفهان فعالیت می‌کند، آستانه حضرت زینب بنت موسی بن جعفر است که تولیت آن را از اوقاف اخذ کرده‌ایم.

 

مدیر عامل بنیاد خیریه آلا خاطرنشان کرد:‌ مجموعه دوم، مرکز فرهنگی تربیتی سلاله است که مخاطب آن سادات مستعد هستند؛ این مرکز سادات را در دو بخش دانش آموزی و طلاب، شناسایی می‌کند و زمینه‌های رشد و تعالی آنان را فراهم می‌‌کند.

 

وی با بیان این‌که یکی از فعالیت‌های دیگر بنیاد در عرصه خیر جاری، راه اندازی مدرسه عالی خاتم الاوصیاء(عج) در قم است، تأکید کرد: شورای عالی مدرسه عالی خاتم الاوصیاء(عج) را حجج اسلام والمسلمین علیدوست، نکونام و صادقی رشاد تشکیل می‌دهند.

 

طیب نیا تصریح کرد:‌ مدرسه عالی خاتم الاوصیاء(عج) یکی از مراکز تابعه بنیاد آلا و در عرصه خیر جاری است؛ اما این بنیاد در عرصه خیر ماندگار نیز دارای پژوهشگاه‌ها، دانشگاه‌ها و مراکز رشدی است که به فعالیت‌های دانش بنیان در عرصه خیر مشغول هستند.

 

وی با بیان این‌که یکی از مراکز تابع بنیاد خیریه آلا در عرصه خیر جاری، جامعة المرتضی است، تأکید کرد: جامعة المرتضی ارتباطات نزدیکی را با مجمع جهانی اهل‌بیت(ع)، جامعه المصطفی العالمیه(ص)، سازمان فرهنگ و ارتباطات و وزارت امور خارجه دارد تا خلأهای تبلیغی را پر کند./997/پ200/ف

ارسال نظرات