۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۱
کد خبر: ۳۰۱۷۰۱
حجت الاسلام زائری مطرح کرد؛

خبرگزاری رسا؛ تجربه‌ موفق حوزه‌های علمیه در عرصه رسانه

خبرگزاری رسا ـ مدیر مسؤول نشریه خیمه به تبیین ضرورت حضور طلاب و حوزویان در عرصه رسانه پرداخت و گفت: خبرگزاری رسا یکی از تجربه‌های موفق در حوزه‌های علمیه است؛ این نهاد به هر میزانی که بتواند نسبت مساوی خودش با حوزویان و مخاطب عام را حفظ کند موفق‌تر خواهد بود.
سومين روز نمايشگاه مطبوعات حجت الاسلام محمد رضا زائري

حجت الاسلام محمدرضا زائری، مدیر مسؤول نشریه خیمه، در بازدید از غرفه خبرگزاری رسا در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها، به تبیین ضرورت حضور طلاب و حوزویان در عرصه رسانه پرداخت و گفت: خبرگزاری رسا یکی از تجربه‌های موفق حوزه‌های علمیه است، برخی‌ها این ایراد را به حوزه علمیه می‌گیرند که با اقتضائات و نیاز روز جامعه همراه نیست، در پاسخ آن‌ها را به این خبرگزاری رجوع می‌دهیم؛ این مؤسسه در شهر قم با کادر طلبه اخبار و فعالیت‌ها حوزه‌های علمیه و حوزویان را در جامعه منعکس می‌کند.

 

وی با بیان این که خبرگزاری رسا یکی از تجربه‌های موفق در حوزه‌های علمیه است؛ گفت: موفقیت این نهاد مرهون زحمات دوستانی است که با تلاش‌ها و دقت‌های فراوان خویش در این سال‌ها فعالیت رسانه‌ای داشته‌اند تا اینکه که امروز به این جایگاه و موفقیت رسیده است.

 

مدیر مسؤول نشریه خیمه ارتباط مناسب با حوزویان و مردم را مهم‌ترین ویژگی این خبرگزاری دانست و گفت: این نهاد به هر میزانی که بتواند نسبت مساوی خودش با حوزویان و مخاطب عام را حفظ کند موفق‌تر خواهد بود.

 

حجت الاسلام زائری ابراز کرد: خبرگزاری رسا نباید از حوزه، مرجعیت و قم فاصله بگیرد؛ که اگر این چنین شود اصالت و جایگاه خویش از دست می‌دهد و همچنین نباید از مردم و مخاطبان عام فاصله بگیرید که در آن زمان هدف خویش را از دست خواهد داد.

 

مدیر مسؤول نشریه خیمه عنوان داشت: اگر این نهاد به یکی از دو گروه متمرکز شود و از طرف دیگر غافل شود، ضربه‌ای به اهداف آن وارد می‌شود که قابل جبران نخواهد بود.

 

گفتنی است مشروح  گفت­وگو با حجت الاسلام محمدرضا زائری به زودی منتشر می‌شود./998/پ200/ف

ارسال نظرات