۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۷
کد خبر: ۳۰۱۱۷۴
نماینده ولی فقیه در سپاه فجر فارس مطرح کرد؛

شیعه‌زدایی و دین‌گریزی، نقشه دشمنان در استحاله فرهنگی جوانان

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه محمدرسول‌الله(ص) شیراز گفت: برنامه امروز دشمن برای جوانان شیعه‌زدائی و دور کردن جوانان جامعه از مسأله دین و مذهب است تا بتواند جوانان کشورمان را دچار استحاله فرهنگی کند.
حاجي زاده
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، حجت‌السلام عباس حاجی‌پور مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه حضرت محمدرسول‌الله(ص) شیراز، امروز 18 آبان در جمع پایوران و بسیجیان این ناحیه از سپاه گفت: برنامه امروز دشمن برای جوانان شیعه‌زدائی و دور کردن جوانان جامعه از مسأله دین و مذهب است تا بتواند جوانان کشورمان را دچار استحاله فرهنگی کند.
 
وی ادامه داد: امروز دشمن دور کردن جوانان از دین و مذهب را در دستور کار قرار داده که خود زنگ حطری در برابر مسائل فرهنگی است که اغلب پشت این برنامه‌ها تفکرات صهونیستی و استکباری وجود دارد.
 
حجت‌السلام حاجی‌پور به برخی از تفکرات غربی و صهونیستی اشاره کرد و افزود: امروز اگر کسی می‌خواهد تفکرات صهونیست و استکبار را مشاهده کند باید به وضعیف منطقه نگاهی کند زیرا چگونگی به وجود آمدن داعش و جنایات و غارتگری‌ها و برخوردهای غیرانسانی همگی حاصل تفکرات آن‌ها است.
 
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه حضرت محمدرسول‌الله(ص) شیراز در پایان وظیفه مهم و خطیر بسیج در مقابل با برنامه‌های دشمن را روشنگری و بصیرت‌افزایی در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری برشمرد./839/203/ب3
ارسال نظرات